TMGM merebut sumber agensi!Identiti pembungkusan proksi lalai!Insentif jualan yang tidak munasabah untuk "membunuh babi"!

2024-07-26 11:36:47 资讯 要懂汇

Tmgm

TMGM adalah platform perdagangan dalam talian yang menyediakan perkhidmatan perdagangan untuk pertukaran asing, kontrak perbezaan (CFD), barangan, indeks dan derivatif kewangan lain.TMGM sentiasa menjadi broker yang sangat popular dan popular untuk "penyedia terkemuka dan inovator transaksi kontrak perbezaan."

Laman web rasmi: https://www.tmgm-invest.com/

Sebaik sahaja saya memasuki laman web rasmi, saya melihat semua jenis iklan untuk tanah besar China.Orang ramai boleh dikatakan sebagai hati Sima Zhao. emas.

Jika anda dapat memenuhi keperluan aktiviti TMGM dan mengambil bahagian dalam Pertandingan Perdagangan TMGM.Maka akaun perdagangan mesti tidak dikawal oleh Australia.

Ejen boleh menjadi "bahan habis"

Walau bagaimanapun, tembikai hari ini yang saya tahu bahawa semua orang makan dari TMGM.

Sebelum saya memahami abang saya, saya dapati banyak maklumat mengenai penipuan TMGM yang diterbitkan oleh polis:

Adakah anda fikir ia hanya pelabur individu yang mudah ditipu?Itu sahaja!Mengetahui bahawa saudara sebenarnya menerima aduan tetamu dari ejen dari TMGM.

Pada bulan Mac tahun ini, pengurus pelanggan menggunakan komuniti tinggi untuk menggali sub -agen aduan dan pelanggan, yang membawa masalah dan kerugian yang serius kepada aduan tersebut.Pengadu menyatakan bahawa dia tidak akan menerima sebarang koordinasi dan berharap dapat beralih kepada nama jualan lain.

Pengadu mereplikasi kata -kata asal pengurus pelanggan.

Bolehkah anda "mendapatkan sumber" seperti yang anda mahukan?

Malangnya, perkara ini belum diselesaikan dengan munasabah.

Di bawah premis bahawa pengadu terus melaporkan selama 10 hari dan sentiasa menunggu keputusan, TMGM diam tentang perkara itu. Dipadam.

TMGM mengakui tingkah laku pengurus pelanggan, yang cukup untuk membuktikan bahawa insiden tersebut munasabah dalam sistem pengurusan pelanggan broker!Walaupun ia menjadi ejen, ia dirompak dan dituai selepas skala terbentuk.

Dari kata -kata pengadu, kita juga dapat mendapati bahawa hubungan antara hulu dan hiliran TMGM dari perspektif ejen adalah konsep pemasaran One Ring One Ring.Jualan adalah "sukarela" dan "liberalisasi".

Dan ejen jenis ini akan menjadi mangsa yang dihapuskan dalam pengurusan TMGM.

Terdapat juga proksi TMGM untuk membungkus diri anda untuk mengelakkan penghapusan.