Fahami Hui: Berhati -hati!Lesen pengawalseliaan yang dipromosikan oleh HTFX sebenarnya perangkap di mana -mana!

2024-10-16 15:29:02 资讯 要懂汇

Banyak platform selalu mendakwa bahawa mereka mempunyai pengawasan yang kuat dan dapat menyediakan pelanggan dengan pelbagai jaminan pengawasan.Hari ini, saya faham bahawa saudara meringkaskan beberapa platform, semua orang mesti bangun!

    Broker HTFX

    HTFXLimited sememangnya diselia dari laman web rasmi UK (FCA), dan ia juga mempunyai kuasa untuk mengawal selia pertukaran asing. Runcit dalam jenis pelanggan yang dipaparkan oleh Lesen British.Oleh itu, syarikat yang memegang lesen FCA British tidak dapat menyediakan perkhidmatan untuk pelabur runcit.

    Htfxeulimited sememangnya diselia di Cysec, dan platform mempunyai kelayakan undang -undang untuk urus niaga pertukaran asing.Walau bagaimanapun, perlu diperhatikan bahawa Cysec tidak menyenaraikan China sebagai salah satu negara anggota yang boleh menerima perkhidmatan kewangan silang.Ini bermakna walaupun htfxeulimited dikawal selia di Cyprus, skop pengawasan Cysec tidak meliputi pelanggan Cina.Oleh itu, pelanggan China mungkin tidak dilindungi secara langsung oleh agensi pengawalseliaan Cyprus apabila menggunakan platform HTFX.

    HtfxLimited sememangnya diselia di laman web rasmi SVGFSA.Walau bagaimanapun, masalah utama ialah San Vincent dan Grenadin tidak mengawal perniagaan perdagangan pertukaran asing.Oleh itu, jika mana -mana peniaga sekuriti mendakwa bahawa perkhidmatan perdagangan pertukaran asingnya diawasi oleh St Vincent dan Green Nading, mereka sebenarnya propaganda palsu.Bagi pelabur, mereka harus berhati -hati apabila mereka menghadapi situasi sedemikian untuk mengelakkan mewujudkan hubungan koperasi dengan firma sekuriti sedemikian untuk mengelakkan ditangkap dalam potensi risiko.

      FXFLAT Broker

      FXFlatBankag sememangnya diselia di Bafin.   

      Walaupun FXFlatBankag dikawal selia, jenis ini dipaparkan sebagai institusi sekuriti dan tidak boleh berdagang margin pertukaran asing.

      Oleh itu, tidak ada pengawasan lesen, ia boleh menjalankan urus niaga margin pertukaran asing. !

        Broker JDR

        在 澳大利亚 ​​(ASIC) 查到 Jdrsecuritiesptyltd 的 牌照, 不过 该 牌照 是 由 由 由 的 买 买 买 买 买 的 的 的 的 的 的 的 的 受 受 受 受 受 受 受 受 受 受 澳大利亚 ​​澳大利亚 ​​澳大利亚 ​​澳大利亚Ia akan dihadkan oleh lesen yang diberi kuasa!   

        Selain itu, Australia tidak lagi melayani pelanggan Cina, jadi lesen ini tidak berguna.

        Di laman web rasmi New Zealand (FSP), maklumat lesen JDRSecuritiesLimited ditemui di laman web rasmi FSP New Zealand bukanlah agensi pengawalseliaan, tetapi platform pendaftaran dalam talian untuk memaparkan maklumat asas peribadi dan institusi yang disediakan di New Zealand.Entiti -entiti yang menyediakan perkhidmatan kewangan di New Zealand perlu didaftarkan secara sah dan diisytiharkan di FSP.Singkatnya, FSP adalah serupa dengan nombor pendaftaran industri dan komersil industri perkhidmatan kewangan New Zealand.

        Hanya dengan menyediakan lesen oleh derivatif yang dianugerahkan oleh New Zealand FMA, adakah peniaga yang dikawal oleh New Zealand.Oleh itu, lesen JDrsecuritiesLimited ini tidak boleh didagangkan untuk derivatif pertukaran asing.Jadi pelabur perlu memberi perhatian!

        JDrSecuritiesLited ditemui di laman web rasmi SVGFSA  

        Platform ini menggunakan pengawasan yang kuat untuk menarik semua orang ke dalam wang, tetapi sebenarnya ada perangkap di mana -mana!Semua orang mesti memberi perhatian!