Running Warning!Laman web rasmi, pengawasan, dan platform rasmi FanHuagroup semuanya lumpuh!

2024-10-12 13:09:41 金融资讯 要懂汇

Running Warning!Laman web rasmi, pengawasan, dan platform rasmi FanHuagroup semuanya lumpuh!

FanHuagroup Kumpulan Sejahtera

FanHuagroup juga merupakan kumpulan yang makmur.Dia mendakwa bahawa ibu pejabat terletak di Vanuatu dan boleh menyediakan satu siri instrumen kewangan, termasuk pertukaran asing, logam berharga, tenaga, indeks dan kriptografi.

Baru -baru ini, FanHuagroup juga sentiasa ribut!

Pertama, para pelabur menyatakan bahawa mereka tidak dapat mendapatkan rawatan tepat pada masanya pada platform pembrokeran, dan perkhidmatan pelanggan pengurus perkhidmatan yang bersambung dan platform juga mendorong satu sama lain!Akhirnya, pelabur hanya boleh diselesaikan pada media yang berkaitan untuk melindungi hak mereka!

Fahami bahawa saya fikir ini hanya satu episod, tetapi ini hanya permulaan kecil!   

Dalam beberapa bulan akan datang, aduan tetamu dan pendedahan mengenai FanHuagroup diikuti!Ia dapat dilihat dengan jelas, masalah utama adalah untuk memberi tumpuan kepada "emas".Antaranya, aduan seperti "menyekat emas" dan "tidak dapat mendapatkan emas" adalah yang paling banyak!

Baru -baru ini, terdapat Huiyou mendedahkan bahawa akaun dengan lebih daripada 500 dolar AS tiba -tiba tidak dapat berdagang!Selepas menghubungi Pengurus Perniagaan Platform, pengendalian lawan sebenarnya memberi dia akaun baru, dan bilangan dana telah dipindahkan?Persimpangan   

Untuk tahu!Proses membuat akaun dagangan baru biasanya memerlukan broker mengikat, menandatangani perjanjian dan kontrak yang berkaitan dengan broker, dan maklumat yang menyediakan pelabur yang melibatkan privasi.Perjanjian ini menetapkan syarat perdagangan dan kos kedua -dua pihak.Dari ini kita dapat melihat betapa keterlaluan "pengurus perniagaan" ditangani!

   

Dan huiyou sebenarnya menerima cara pemprosesan ini, dan saya tahu bahawa saudara tidak pernah dijangka!Tidak lama kemudian, Huiyou mendapati bahawa walaupun akaun baru boleh didagangkan, dia tidak dapat mendapatkan wang!Maklum balas kepada FanHuagroup tidak dijelaskan dengan munasabah.

Tingkah laku di atas telah menarik perhatian yang kuat kepada abang saya, dan telah membuat satu siri pemahaman dan penggalian!Dan tentukan masalah besar dan risiko fanhuagroup!

      

Perhentian laman web rasmi

Laman web rasminya kini berada dalam keadaan lumpuh, yang kelihatan sangat menonjol!

Sebagai contoh, nama domain "fanhuagroup.vip" sebagai laman web rasmi fanhuagroup juga portal laman utamanya. , peraturan perdagangan, dan maklumat tambahan profesional!   

   

"Dinamik Kumpulan" yang menggalakkan syarikat promosi dan trend kumpulan dan "zon pelanggan" untuk melayani pelanggan untuk menghubungkan pelanggan, dan kini ia lebih ganas!Mereka berada dalam keadaan "kesilapan halaman" dan "tidak dapat mengakses"!

Apa yang membuat pemahaman lebih pelik ialah walaupun FanHuagroup lumpuh, sementara laman web rasmi lumpuh, ia sebenarnya diam -diam menyembunyikan maklumat pengawalseliaan pada akhir ekor!Langkah ini tiba -tiba membentangkan pemahaman yang berjaga -jaga tentang fikiran saudara!

      

Lesen pengawalseliaan

Jadi saya tahu bahawa Brother telah menemui maklumat pengawalseliaan fanhuagroup secara terperinci!Akibatnya, saya tidak tahu sama ada saya tidak menggali, saya takut!   

Australia ASIC

Huagroup penggemar terawal mengumumkan bahawa dia diawasi oleh Australia ASIC!Walau bagaimanapun, ia adalah lesen AR yang diberikan oleh FanHuagroup di Australia HKFANHUAGROUGROUPTYLTD hanya oleh noncorrelatedCapitalPTD!   

Harus diingat bahawa di bawah kawalan yang berkaitan dengan negara saya, sukar bagi pelanggan domestik untuk membuka akaun di bawah pengawasan ASIC Australia;Oleh itu, lesen ini jelas dilengkapi.

NFA Amerika

Untuk masa yang lama, FanHuagroup mula dikawal oleh NFA Amerika Syarikat, dan secara terbuka mempamerkan "nombor lesen" sendiri: 0539306!   

Tetapi selepas memahami siasatan Brother, "nombor lesen 0539306" yang disebutkan itu adalah "nombor berdaftar" syarikat FanHuagrouplimited di NFA di Amerika Syarikat!Entiti syarikat bukan ahli NFA AS.Pada tahun 2000 dan 2008, Kongres A.S. meminta agar ia didaftarkan sebagai pertukaran asing runcit sebagai saudagar bandar, broker pasaran pertukaran asing, dan perunding perdagangan di CFTC dan menjadi ahli NFA.

   

Tetapi jelas bahawa FanHuAgroupLimited tidak tersedia.Vanuatu Vfsc

Mengetahui saudara, saya masih ditemui dalam risiko yang diumumkan oleh FanHuagroup pada bulan Mac 2021, kandungan yang berkaitan dengan "Breakst Margin Exchange Vanuatu"!Jelas sekali, FanHuagroup mempunyai hubungan istimewa dengan Vanuatu!

   

Walau bagaimanapun, saya tidak menemui entiti syarikat yang berkaitan dengan FanHuagroup dalam senarai "Vanuatu VFSC of Apocalypse" terkini!Untuk tujuan ini, saya tahu bahawa abang saya pergi ke Perpustakaan Maklumat Pendaftaran Vanuatu untuk menyemaknya.

Akhirnya faham bahawa saudara mengunci entiti syarikat!Tetapi perkara menarik datang:

FanHuAgoupltd dibatalkan oleh Vanuatu VFSC pada Februari 2021!Walau bagaimanapun, risiko yang diturunkan oleh FanHuagroup pada bulan Mac tahun yang sama menyatakan bahawa "pelanggan menandatangani perjanjian ini, yang bermaksud bahawa ia telah menyedari sepenuhnya risiko perniagaan perdagangan margin pertukaran asing dengan FanHuagroup pada masa akan datang."

Apakah ini?Ini jelas menggali lubang untuk pelanggan!

      

Platform perdagangan

Bukan sahaja FanHuagroup juga berpindah ke platform dagangan yang digunakannya!FanHuagroup sentiasa didagangkan melalui MT4 dan MT5!   

Sekarang hanya ada saluran perdagangan MT5!Pada masa yang sama, sekatan muat turun yang berkaitan juga dijalankan.Ini pasti sangat jarang berlaku!Ketahui bahawa saudara cuba mendaftar di FanHuagroup, tetapi anda tidak boleh menerima jawapan yang relevan, dan pada akhirnya anda hanya boleh mendapatkannya!   

Oleh itu, faham bahawa Brother secara langsung mencari melalui platform MT4 dan MT5 yang asal!Tetapi tidak MT4 atau MT5 tidak dapat mencari broker!   

Selalunya hanya tiga hasil yang mungkin!Sama ada MT4/5 mempunyai sekatan yang disasarkan pada fanhuagroup; atau broker tidak lagi dibenarkan oleh platform perdagangan;Tetapi tidak kira apa keadaannya bukan perkara yang baik!

   

Akhirnya, saya tahu bahawa pada hari -hari awal berita mengenai FanHuagroup, saya dapati masalah baru -ia mempunyai sekurang -kurangnya perenggan urus niaga dan entiti berdaftar.

Tetapi jelas bahawa di SFC Hong Kong, saya tidak menemui maklumat pengawalseliaan yang sepadan.

      

Meringkaskan

FanHuagroup telah mengalami pelbagai masalah emas sejak Februari tahun ini!Selepas memahami pengesahan, laman web rasmi dan platform dagangan kini berada dalam keadaan separa!Pada masa yang sama, saya tahu bahawa abang saya mendapati bahawa ia tidak dikawal dari awal hingga akhir!Berdasarkan maklumat semasa, FanHuagroup disyaki berjalan dalam perjalanan!   

      

Akhirnya, jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk membuat berita!

 

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila muat turun aplikasi HUI

Ketahui Saudara: 2124228721 Detektif: 3464399446

Kebenaran: 3147677259 lidah beracun: 2389671330