Ketahui bahawa saya akan melihat platform masalah di mana tidak ada alamat sebenar yang panjang!

2024-10-12 23:13:34 金融资讯 要懂汇

Apabila memohon lesen, sama ada platform mempunyai alamat sebenar juga merupakan salah satu pertimbangan lesen.Sekiranya tidak ada alamat sebenar atau masih menggunakan alamat yang telah tamat tempoh sebagai laman web rasmi sebagai laman web rasmi, maka platform ini mesti mempunyai masalah.Seterusnya, saya akan memberi anda inventori platform masalah yang tidak mempunyai alamat sebenar yang panjang!

1.cxmtrading · Pakatan Harapan

Foto dalaman adalah kecil dan rendah hati, dan banyak aduan adalah penipuan.

Memilih pejabat sedemikian sebagai alamat berdaftar syarikat, kita dapat melihat bahawa CXM Pakatan Harapan tidak mempunyai rancangan panjang!

2. Brokerage ATFX

Apabila anda datang ke lantai ini, anda perlu memahami aplikasi kewujudan dan menghidupkan lantai ini ke atas dan ke bawah. Syarikat AtfxLimited di B5!PersimpanganB5 yang hilang, alamat tidak dipanggil ATFXLIMITED COMPANY ~

3. Brokerage MOGAFX

Menurut alamat yang disediakan oleh lesen ASIC, detektif aplikasi HUI mendapati bangunan di mana syarikat itu terletak!

Sebelum datang ke tanda air, anda ingin memahami sama ada detektif aplikasi HUI ingin memeriksa sama ada alamat yang disediakan di lantai di mana MOGAFX terletak dan lesen ASIC konsisten, tetapi tidak ada syarikat yang berkaitan dengan MOGAFX di tanda air!

Adakah ia tidak dikemas kini dalam masa dalam masa?Menurut kakitangan: MOGAFX telah berpindah dari bangunan ini pada tahun 2022, akan menjadi misteri ...

4. Etomarket

ChifleyTower, Suite02, Level28/2Chifleysquare, Sydneynsw2000 Australia, yang terletak di pusat bandar, dan hanya mengemas kini alamat ini 5 minggu yang lalu!

Pertama sekali, detektif aplikasi Hui datang ke bahagian bawah bangunan dan menentukan bahawa ini adalah tempat di mana peta terletak.

Kemudian datang ke tingkat 28 dan mendapati bahawa tidak ada syarikat yang berkaitan dengan etomarket pada tanda air!

Selepas berjalan di tingkat 28, saya masih tidak menemui mana -mana syarikat yang berkaitan dengan etomarket!

, Masa 00:14

Kemudian, detektif bercakap dengan kakitangan di tingkat 28 untuk mendapatkan maklumat: Etomarket telah berpindah 2 tahun yang lalu, dan telah dihancurkan sebelum bergerak.

Tidak mempunyai harapan untuk platform ini tanpa alamat syarikat sebenar. Saudara.