Kebenaran ATFX mendedahkan lapan isi rumah hitam yang tidak berlesen di bawah lapan phantoms pengawalseliaan, dan pelanggan Cina menjadi domba lemak di "Taman Leek" mereka!

2024-09-02 9:17:55 资讯 要懂汇

Kebenaran ATFX mendedahkan lapan isi rumah hitam yang tidak berlesen di bawah lapan phantoms pengawalseliaan, dan pelanggan Cina menjadi domba lemak di "Taman Leek" mereka!

ATFX mendakwa sebagai broker pertukaran asing yang didaftarkan di Mauritius pada tahun 2015 dengan ibu pejabat di London.Ia terutamanya menyediakan pengguna dengan perkhidmatan perdagangan derivatif kewangan seperti pertukaran asing, komoditi, stok, indeks dan kriptografi, dan diawasi oleh pengawal selia banyak negara, tetapi sebenarnya, lapisan tembikai tidak berkesudahan ... (Saya fikir orang besar mempunyai Makannya juga dimakan, bolehkah mereka tidak memakannya?

Penipuan Platform Perdagangan Mata Wang Maya ATFX pada bulan Jun 2019!

Kes yang terlibat dalam kes itu menggalakkan pelabur untuk melabur dalam platform perdagangan mata wang maya ATFX, mendakwa bahawa platform itu dapat memberikan pulangan yang tinggi, tetapi sebenarnya penipuan.

Pada akhirnya, jumlah yang terlibat dalam kes itu setinggi 20 juta yuan!

Sesetengah pelabur mengatakan bahawa mereka melabur dan memohon wang dengan komuniti tunggal di AxionTrade (anak syarikat ATFX), tetapi menemui pengeluaran dana yang serius.Pada mulanya, pelabur mengemukakan permohonan pembiayaan tetapi dana belum diterima.

Walau bagaimanapun, keadaan merosot dengan cepat.

Malah, isu terbitan emas AxionTrade sebenarnya tidak berlaku.

Singkatnya, AxionTrade berkongsi pengawal yang sama seperti ATFX, dan masalah emas AxionTrade dalam sistem ATFX atau mencerminkan bayang -bayang rantaian modal yang ketat.

Pelabur mengadu bahawa ATEX Platform: Pada 29 April 2024, selepas melobi oleh Pengurus Xiao Li, beliau menyerahkan maklumat peribadi dan akaun perdagangan kad bank.

Tidak disangka -sangka, didapati bahawa perbezaan dalam urus niaga emas adalah setinggi 45, dan yuran pengendalian bahkan lebih menakjubkan, dan kos $ 50 setiap tangan!Persimpangan

Banyak aduan telah dikeluhkan, dan hanya sebahagian daripada komitmen komitmen, sebenarnya, platform normal adalah normal.

Untuk membuat keadaan lebih teruk, kakitangan perkhidmatan seterusnya kehilangan hubungan, pelabur telah mengalami kerugian besar, dan sangat menyeru platform untuk mengembalikan yuran dan mata yang tinggi dalam urus niaga baru -baru ini untuk mengurangkan kerugian.

Sebenarnya, jaminan "keselamatan modal" platform ATFX menjamin isu ini, dan lelaki besar hanya boleh menyimpan platform ATFX yang benar -benar melengkapkan platform ATFX -menghabungkan buta!Persimpangan

Sama seperti laman web rasmi ATFX, ia telah menyediakan insurans untuk dana pelanggan.

Sijil ini adalah insurans Persatuan Buruh London, insurans atglobalmarketsllc ~

Melihat kandungan polisi insurans hanyalah pemeriksaan singkat untuk pelabur, yang dijamin, tetapi ia bermain permainan teks.

▶ (seperti yang ditunjukkan dalam angka) Apabila kemalangan insurans berlaku, penanggung insurans membayar penuntut di benefisiari yang ditetapkan oleh pihak yang diinsuranskan kepada kerugian bersih akhir, tetapi ia terhad oleh banyak klausa, kecuali tanggungjawab, dan had.

▶ Setiap penuntut mempunyai had atas $ 1 juta dan had yang lebih rendah sebanyak 20,000 dolar AS.

Tujuh notis penting:

    Baucar tidak digunakan: Jangan mengharapkan kertas ini memberi anda keistimewaan.

    Jangan ubah kandungan dasar: baucar tidak mengubah perkataan.

    Baca terma: Dasar ini penuh dengan butiran, jangan ketinggalan.

    Melaksanakan kewajipan: Ingin menuntut?Anda perlu bermain mengikut peraturan.

    5. Dasar ini berlaku: Adakah samar -samar?Dasarnya adalah kata akhir, jangan bertarung.

    6. Istilah ditakrifkan: huruf besar, ada penjelasan dalam dasar, jangan meneka secara membuta tuli.

    7. Kajian Polisi Insurans: Para benefisiari mesti melihat bahawa salinan polisi boleh digunakan.

    Singkatnya, walaupun langkah -langkah jaminan "keselamatan dana" platform ATFX terdengar menarik, sebenarnya terdapat banyak sekatan dan perangkap, dan orang -orang besar lebih banyak mata!Persimpangan

    Akhirnya, lihat maklumat pengawasan ATFX, jangan lihat di laman web rasmi bahawa ia mempunyai lapan lesen pengawalseliaan.

    Dengan memohon akaun ATFX, platform dagangan yang disediakan oleh Pusat Pelanggan adalah semua AtglobalMarketSllc.

    Pelbagai kontrak klausa juga disediakan oleh AtglobalMarketSllc, jadi dapat dilihat bahawa syarikat platform ATFX AtglobalMarketSllc adalah syarikat utama sebagai transaksi.

    Skop pengawalseliaan Pentadbiran Perkhidmatan Kewangan St. Vincent (FSA) adalah terhad kepada bidang kewangan tradisional, yang meliputi industri perbankan, industri insurans, dan pengurusan dana biasa. Perniagaan deposit, FSA tidak ada satu pun daripada mereka.

    Oleh itu, atglobalmarketsllc belum memperoleh pengawasan langsung dari San Vincent FSA atau mana -mana agensi pengawalseliaan rasmi lain, dan status operasinya sebenarnya dalam keadaan tanpa stat.Akhirnya, satu lagi lipped, nama domain laman web rasmi Atfx-China.com didaftarkan oleh Chengdu Xiwei Digital Technology Co., Ltd.

    Dan nombor pemfailan/lesen ICPnya (Shanghai ICP mempunyai 2021017159), dan penganjur adalah persimpangan Shanghai Aiyi Information Co., Ltd.Persimpangan

    Aktiviti promosi Pusat Pelanggan semuanya ditangkap "Leeks Cut" dalam pelanggan pedalaman Cina.Persimpangan

    Kebenaran mentol kecil, berpaling sepanjang jalan !!

    Satu lagi repost, satu orang kurang tertipu!

    Menghormati keaslian, kita tidak beralih kepada selekoh bukan original ~

    Mendedahkan kebenaran dan menerangi jalan, anda dan saya semua lelaki yang sober!

    扫 Mengemukakan aduan, mengimbas kod

    Kawasan mesej sedang menunggu anda membina bandar kebenaran ~