amaran!Lesen pengawalseliaan AAATRADE adalah berkesan, dan transaksi tidak berhenti.

2024-09-23 17:48:25 金融资讯 要懂汇

amaran!Lesen pengawalseliaan AAATRADE adalah berkesan, dan transaksi tidak berhenti.

Baru -baru ini, Tonguejun beracun mendapati bahawa seorang broker yang dipanggil AAATrade menambah aduan pelanggan baru.Terdapat juga pelanggan yang tidak memohon wang, dan mereka terus dikeluarkan dari sembang kumpulan, dan juga permohonan itu hilang, yang sangat pelik.

Terdapat tiga peraturan dari AAATRADE dari pengiriman wang, tetapi hanya satu Cyprus menunjukkan bahawa dalam pengawasan biasa, lesen FCA British menunjukkan bahawa ia telah dibatalkan, dan lesen Jerman menunjukkan bahawa operasi lebihan dipaparkan.Pemarkahan tidak terlalu rendah dengan 7.5 mata, jadi mengapa undi itu muncul?Poison Lidah Jun mengambil semua orang untuk memeriksa!

AAATRADE ditubuhkan pada tahun 2013. Dengan menggabungkan teknologi pelbagai jenis, pengetahuan profesional pasaran kewangan, dan sokongan pelanggan yang tidak tertandingi, ia telah menjadi pusat pelaburan akhir bagi pelabur runcit dan pelabur institusi untuk memasuki pasaran kewangan global.

AAATRADE memperoleh Suruhanjaya Bursa Sekuriti Cyprus (Lesen CIF No. 244/14) dan sebuah syarikat pelaburan yang diawasi komprehensif yang dikendalikan mengikut MIFIDII.AAATrade juga didaftarkan dalam pengawal selia Kesatuan Eropah utama, seperti BAFIN (nombor rujukan: 45052), FCA (nombor rujukan: 659844) dan CNMV (nombor pendaftaran 3846).

1. Lesen pengawalseliaan

1. Lesen Cyprus

Lidah beracun mendapati bahawa Aaatradeltd sememangnya diselia di laman web rasmi Cysec, tetapi nombor sijil pengawalseliaan lesen mempunyai garis merah. menjalankan semakan yang ketat.Ini sudah pasti risiko besar bagi dana pelabur.

2. Lesen British

Raja lidah beracun telah dibatalkan dari lesen British Aatradeltd pada 16 Ogos 2023, yang bermaksud bahawa syarikat itu tidak lagi diawasi oleh FCA British, dan kegiatan kewangannya tidak lagi sah di UK.Selepas kehilangan kebenaran pengawalseliaan, mana -mana syarikat atau individu akan disyaki menipu pelanggan jika mereka terus menggunakan lesen untuk memasuki aktiviti perniagaan atau mempublikasikannya.Tingkah laku ini bukan sahaja melanggar undang -undang, tetapi juga serius merosakkan kepentingan pelabur.

Bagi pelabur, memilih platform kewangan undang -undang dan pengawalseliaan adalah kunci untuk melindungi hak mereka sendiri.

2. Perisian Perdagangan Diri Diri

Poison Lidah Jun tidak menemui AAATRADE untuk urus niaga sebenar di MT5, tetapi menggunakan perisian perdagangan sendiri yang dibangunkan oleh syarikat AAATRADER-GLOBAL transaksi ke transaksi.

Terdapat banyak bahaya perisian perdagangan sendiri yang dibangunkan, terutamanya untuk mengubah suai data di latar belakang, dan manipulasi pasaran yang lemah akan membuatkan pelabur menilai kesilapan dan menyebabkan kerugian. Perisian yang dibangunkan sendiri adalah bahawa platform ditentukan oleh platform itu sendiri.

Di samping itu, pengenalan perisian Aaatrader sendiri dikawal sepenuhnya oleh Cyprus.

Ringkasnya, semua lesen pengawalseliaan AAATrade tidak dapat mengawal selia, tetapi ia tidak menghentikan transaksi, yang membuktikan bahawa platform pembaharuan mahu akhirnya menuai gelombang dana, jadi baru -baru ini menambah banyak aduan pelanggan, jadi ia diingatkan Bahawa pelabur mesti faham sebelum melabur dalam pelaburan.

Detektif 1: 3464399446

Detektif 2: 3147677259

Detektif 3: 2124228721

Detektif 4: 2389671330

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk mendedahkan berita!

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila muat turun aplikasi HUI