GTSenenergymarkets mengawal "banding" dan berani mengalu -alukan tetamu!Platform haram ketakutan!

2024-09-04 23:13:35 金融资讯 要懂汇

GTSenenergyMarkets mendakwa berdasarkan Pusat Kewangan Antarabangsa -Britain, dan melihat dunia.

   

Walau bagaimanapun, adalah menarik bahawa GTSenenergymarkets, yang dikenali sebagai "Berdasarkan British", jenama, hanyalah sebuah syarikat berdaftar umum untuk perkhidmatan perundingan teknologi maklumat di syarikat British GTSSenenergyMarketsGoupLimited!

Ini bermakna entiti itu tidak memegang lesen FCA British, yang juga bermakna ia tidak boleh digunakan sebagai pasaran kewangan.Dan dia mendakwa sebagai "berdasarkan UK" pastinya hanya gimik untuk menjual daging anjing!Persimpangan   

Ini jelas tidak boleh dianggap sebagai!Kerana gtsenergymarkets sebenarnya menggunakan gtsenenergymarketsgrouplimited secara langsung menggunakan gtsenenergymarketsgrouplimited, didaftarkan pada MT5 dan digunakan untuk perkhidmatan perdagangan, yang bermaksud bahawa urus niaga kini berada dalam keadaan pengawalseliaan "Fluttering"!   

Pada masa yang sama, detektif itu ditemui melalui laman web rasmi Pentadbiran Industri dan Perdagangan British, dan mendapati bahawa syarikat itu pada asalnya diasaskan oleh dua orang yang disyaki orang Cina, bernama Wangxin dan Ligen.Antaranya, Wangxin menduduki 70%ekuiti, dan Ligen memegang baki 30%.

Dan syarikat ini sentiasa berada dalam keadaan tidak aktif tanpa operasi perniagaan sebenar.Sehingga 28 Jun, 2020, syarikat itu dibeli oleh orang yang bernama Zhengliuping.Oleh itu, kebarangkaliannya adalah jenama pembrokeran yang hipped oleh orang Cina!Walau bagaimanapun, terdapat dua kemungkinan sama ada platform GTSenenergymarkets telah berubah.   

Ada kemungkinan bahawa ia telah dipindahkan ke zhengliuping dan berubah menjadi perkhidmatan jagaan atau kediamannya!Atau saya tidak pernah menukar tangan mereka.

   

Pada masa yang sama, apabila detektif melayari GTSEnergymarkets baru -baru ini, detektif secara tidak sengaja mendapati bahawa sebagai tambahan kepada laman web "gteprime.com" di internet, terdapat juga "saudara kembar" gtsefx.com "!

Berbanding dengan "gtsefx.com", didapati bahawa tahap maklumat yang tinggi yang disediakan oleh kedua -dua URL ini adalah sama, dan kandungannya sangat berbeza.Tetapi kaedah sambungan dan platform yang disediakan adalah berbeza!   

Antaranya, platform perdagangan MT4 yang disediakan oleh "gtsefx.com" telah membangkitkan perhatian saya yang kuat!Detektif mendapati bahawa platform sebenarnya adalah versi 2018.   

   

Anda tahu ini adalah laman web yang baru didaftarkan pada bulan Februari 2023!Bagaimanakah ia dapat menyediakan perisian untuk versi 2018?

Atas sebab ini, sikap detektif telah diadakan, dan saya menggunakan platform MT4 di telefon bimbit untuk mencari "GTSEnergy".Ini bermakna bahawa MT4 yang disediakan oleh "gtsefx.com" pasti menjadi masalah!Ia juga boleh dikatakan bahawa platform MT4 yang disediakan adalah platform palsu!

   

Dan soalan yang menarik di sini!Kedua -dua masalah ini di GTSEnergymarkets, siapa tuan?Atau adakah ia satu?Detektif tidak diketahui!Walau bagaimanapun, detektif akan terus menindaklanjuti, jadi tunggu!

      

Saya ingin mengingatkan pelabur bahawa pelabur perlu berhati -hati, sila cergas mata anda!Persimpangan

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama ~

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila fahami aplikasi HUI ~

   

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah kebenaran QQ untuk mendedahkan berita itu !!

   

Selamat datang semua orang untuk menghubungi kami ~

Detektif 1 3464399446 Detektif 23147677259

Detektif 3 2389671330 Detektif 4 212422872