Hirosefinancial • Jurnal Air Pengambilan Air Air adalah terbalik -Hitam dan Putih.Persimpangan

2024-09-14 7:44:31 资讯 要懂汇

Hirosefinancial Huilaisai (selepas ini dirujuk sebagai Huilai) ditubuhkan pada tahun 2010. Ia beribu pejabat di London, England, dan mempunyai cawangan di Jepun, Malaysia, dan Hong Kong.

Seperti yang ditunjukkan dalam angka di atas adalah maklumat pengawalseliaan yang dikeluarkan di laman web rasminya:

Hirosefinancialukltd.

Hirosetusyoinc.

HirosefinancialMyltd.

Terdapat beberapa URL laman web rasmi di internet, mari kita lihat terlebih dahulu operasi laman web rasmi ini ~

Re url 1 http://cn.hiroseuk.com/ Ia tidak lagi tersedia. Orang yang berdaftar itu adalah syarikat Malaysia.

Sebuah laman web Cina: http://sys.hirose-financial.com/, didaftarkan oleh syarikat Hong Kong.

Laman web asing: https://www.hiroseuk.com/ didaftarkan oleh Malaysia dan didaftarkan pada 31 Januari 2011.

Pada masa ini, semua orang yang mempunyai kuasa mata yang berminat telah diperhatikan bahawa maklumat pendaftar nama domain laman web rasmi asing Huilai adalah konsisten dengan maklumat pendaftar nama domain laman web rasmi.

Mungkin, sesetengah orang ingin tahu pada masa ini. hiroseuk.com/ Buka?Persimpangan

Saudara kebenaran datang untuk menjelaskan kepada semua orang ~

Mungkin terdapat beberapa sebab yang mungkin untuk keadaan ini:

● Sub -Domain Nama Konfigurasi Masalah: cn.hiroseuk.com dan www.hiroseuk.com adalah nama sub -domain yang berbeza dari nama domain yang sama Hiroseuk.com. -Domain tidak dapat menganalisis atau mengakses dengan betul.

● Sekatan serantau: Sesetengah laman web mungkin mengehadkan akses mengikut lokasi geografi pelawat.Sebagai contoh, cn.hiroseuk.com hanya boleh dibuka untuk pengguna di tanah besar China, manakala www.hiroseuk.com dibuka kepada semua wilayah.

● Masalah pelayan: Jika pelayan yang ditunjuk oleh cn.Hiroseuk.com adalah rosak atau dikekalkan, nama domain tidak boleh diakses secara normal.

● Masalah rangkaian: Kadang -kadang masalah rangkaian juga boleh menyebabkan nama domain tidak dapat diakses.

Di atas adalah pendapat peribadi saudara kebenaran.

Di samping itu, terdapat satu lagi laman web rasmi yang baru berdaftar.

Untuk penilaian Huilai, semua orang memberikan pendapat yang berbeza, begitu juga dengan betul dan salah?PersimpanganMari kita lihat maklumat syarikat perdagangan Huilai ~ ~

Dengan memeriksa platform perdagangan Huilai, anda dapat melihat bahawa syarikat yang sebenarnya digunakan oleh Huilai adalah syarikat Hong Kong Hirosefinancialimited.

Seperti yang ditunjukkan dalam gambar di atas, di laman web rasmi Jawatankuasa Pengawasan Hal Ehwal Hal Ehwal Hong Kong (SFC), maklumat berlesen Hirosefinancialimited tidak dijumpai, tetapi maklumat pendaftaran syarikat ditemui di laman web berdaftar di Wilayah Pentadbiran Khas Hong Kong Syarikat Kerajaan.

Oleh itu, dapat dikatakan dengan jelas bahawa syarikat itu hanya sebuah syarikat berdaftar, dan tidak ada lesen yang relevan!PersimpanganPersimpangan

Hirosefinancialimitd, sebuah syarikat Hong Kong tanpa lesen yang berkaitan, didagangkan, adalah haram.Di China, operasi dan pengawasan pasaran kewangan dikekang oleh undang -undang dan peraturan yang ketat.Persimpangan

Kedua, tidak ada jaminan dalam urus niaga tersebut.Mungkin ada masalah yang serius seperti penyelewengan dana dan rolling berjalan, yang membawa kepada kebiasaan pelabur.

Di samping itu, sebagai tambahan kepada platform perdagangan MT4, Hui Lai mempunyai platform perdagangan yang dibangunkan sendiri.

Platform perdagangan yang dibangunkan sendiri sering tidak dikawal oleh institusi yang berkaitan, yang bermaksud bahawa keselamatan pembiayaan pelabur tidak dapat dijamin dengan berkesan.Peniaga boleh menjalankan operasi yang tidak betul di platform, seperti slaid kerap dalam manipulasi, dan pelabur sering tidak dapat mengesan dan bertindak balas dalam masa.Kedua, ketelusan platform perdagangan sendiri biasanya rendah.Pelabur tidak dapat memahami dengan tepat di mana dana, atau menentukan sama ada peniaga menggunakan syarikat dengan pengawasan tetap untuk berdagang.

Maklumat asimetri ini meningkatkan risiko pelabur dan menjadikan hak pelabur lebih terdedah kepada pelanggaran.

Platform yang tidak dimakan seperti ini, yang kami dapati sebelum ini telah memuji di laman web pertanyaan pengawasan.Persimpangan

Ringkasnya, HirosefinancialImited, sebuah syarikat yang digunakan dalam Hirosefinancial, Hirosefinancialimited, adalah sebuah syarikat berdaftar yang belum dilesenkan. risiko, dan dana mungkin akan kembali!PersimpanganPersimpangan

Saya ingin mengingatkan pelabur bahawa pelabur perlu berhati -hati,

Sila cergas mata anda!Persimpangan

Anda memerlukan kerjasama perniagaan,

Sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama ~

Platform pertanyaan, aduan, lebih banyak maklumat

Sila muat turun aplikasinya untuk memahami aplikasinya ~

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, aduan,

Sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk membuat berita !!

Selamat datang semua orang untuk menghubungi kami ~

Detektif: 3464399446 Kebenaran: 31476777259

Lidah beracun: 2389671330 Fahami saudara: 2124228721