Lihat lebih banyak pengawasan?Platform seperti HYCM Industrial Investment hanya menggunakan ini!

2024-09-22 11:36:48 资讯 要懂汇

Lesen pengawalseliaan adalah bahawa broker utama akan membelanjakan wang, masa, tempat, dan kakitangan untuk membeli penyelenggaraan.Dalam kognisi kami, lebih banyak lesen, lebih baik, tetapi hakikatnya tidak berlaku.Persimpangan

Kerana beberapa platform masalah sering menggunakan pelbagai penyelia untuk bertindak sebagai payung mereka sendiri, lebih banyak lesen dapat mengiklankan formal dan umum mereka.Tetapi banyak lesen adalah lesen negara pulau, dan pengawasan terlalu rendah!Sekiranya terdapat lesen yang sangat formal dan berkuasa, adakah platform masih memohon lesen lain tanpa pengawasan?Semua orang boleh bayangkan!

Hari ini, saya faham untuk melihat apa masalah platform dan menggunakan pelbagai lesen untuk menampung masalah yang tidak diseragamkan!Persimpangan

1. Pelaburan Hycm

Menurut HYCM, platform itu dikawal oleh lima berat, tetapi kebanyakan keadaan sebenar adalah pengawasan yang tidak berkesan!PersimpanganAntaranya, lesen British tersedia, tetapi tidak semua wang itu wujud dalam akaun pengasingan yang dimiliki bersama oleh Hycmcapitaimarkets (UK) Limited dan British FCA!

2.GTC Zehui Capital

Peraturan pengawalseliaan GTC Zehui adalah pengawasan yang tidak sah atau negara tanpa mengawal pertukaran asing sama sekali.Persimpangan

3. Broker Windsorbroker

Duduk dengan enam lesen!PersimpanganTetapi aduan tetamu semua mengatakan bahawa platform itu ditutup secara berniat jahat!PersimpanganSaya ingin bertanya, terdapat begitu banyak operasi menunjukkan, bolehkah anda tidak peduli jika anda mempunyai pengawasan yang berguna?Akibatnya, plat lesen telah diperiksa pada masa lalu.

4. Tradeview

Tradeview mempromosikan bahawa platformnya dikawal oleh empat berat.

Kerana mereka mempublikasikan lesen Peru!PersimpanganPersimpanganPersimpanganMengetahui bahawa saudara juga ketakutan, dia fikir dia hanya jarang dan belajar, dan dengan cepat pergi ke tuisyen.

Tidak ada hak untuk mengawal hak dan kekuatan ... Baki tiga lesen juga adalah air yang menyentuh air berlumpur, sistem penggerudian kosong ... tanpa platform penyeliaan yang berkesan, adakah kita masih percaya?

Anda boleh memahami butiran empat platform ini Ini sering menjadi psikologi platform masalah!Persimpangan