amaran!Octa dalam ribut aduan mahkota, perisian perdagangan yang dibangunkan sendiri menjadi penuai modal, dan sebilangan besar pelanggan disekat

2024-08-17 7:44:31 资讯 要懂汇

amaran!Octa ditangkap dalam badai aduan tetamu, perisian perdagangan sendiri yang dibangunkan menjadi penuai modal, dan sebilangan besar pelanggan telah disekat.

Baru -baru ini, saya tahu bahawa saya telah melihat OCTA Broker, skor 6.33, persekitaran perdagangan C, dan dikawal oleh Cyprus di bursa.

Dari aduan pelanggan, kita dapat melihat bahawa pelanggan ingin membayar emas selepas transaksi itu menjadi $ 6,000 selepas transaksi dijual pada $ 1,000, tetapi hanya mencatatkan 3,000 dolar AS, dan kemudian baki telah menjadi 0, tetapi pelanggan Perkhidmatan dinyatakan tidak berdaya.Dan Octa menutup akaun pelanggan tanpa kebenaran, dan baki tidak kembali.Terdapat juga harga memanipulasi.

OCTA secara rasmi menggalakkan diri kita. tidak mempunyai gangguan.

Menggabungkan dengan aduan pelanggan, propaganda ini sangat ironis.Tidak ada bayaran pengendalian yang anda katakan, dan akses cepat kepada wang adalah pelanggan yang ditipu.Ketahui abang anda segera periksa butiran Octa.

Octamarketscyprusltd diselia oleh CYSEC, nombor permit: 372/18.

1. Lesen Cyprus

Saya tahu bahawa octamarketscyprusdd sememangnya diawasi di laman web rasmi Cysec (Cysec), tetapi China tidak menunjukkan China dalam penyediaan lajur perkhidmatan silang untuk Negara Anggota. Pelabur untuk memahaminya, tidak mungkin untuk menjalankan urus niaga pertukaran asing dengan mempunyai lesen.

2. MT4

Dari MT4, syarikat yang digunakan untuk urus niaga adalah octamarketsincorated, yang bukan salah satu lesen Cyprus yang dipromosikan di laman web rasmi dan menunjukkan bahawa ia tidak dikawal.Pejabat ini adalah di mana pejabat adalah Suite305, Griffithcoratecentre, BeachMontp.0.Box1510, Kingstown, St.Vincentandthegrenadines, yang terletak di St Vincent dan Greennin.

Mengetahui bahawa Brother tidak menemui maklumat syarikat Octamarkets yang diketengahkan di laman web rasmi Saint Vincent, ia menunjukkan bahawa syarikat transaksi pelanggan tidak dikawal selia. sukar untuk mempertahankan hak mereka untuk mendapatkan semula dana.

Octa menggunakan lesen Cyprus sebagai fasad, tetapi tanah belakang digunakan untuk berdagang tanpa pengawasan.

Perisian Perdagangan Ketiga, Diri Diri

Mengetahui saudara juga mendapati bahawa ia sangat berbahaya untuk berdagang dalam perisian perdagangan sendiri yang dibangunkan pada perisian perdagangan Octa sendiri.

Kerana broker boleh beroperasi dalam latar belakang perisian, memanipulasi keadaan pasaran, dan mengawal hasil transaksi.Tingkah laku ini boleh menyebabkan pengguna tidak dapat mendapatkan peluang perdagangan yang adil, sehingga kehilangan dana.

Perisian perdagangan sendiri mungkin kekurangan mekanisme pengawalseliaan yang berkesan, dan tidak mempunyai undang -undang dan peraturan yang relevan dan agensi pengawalseliaan untuk mengawal selia tingkah laku mereka.Ini boleh menyebabkan pengguna tidak memperoleh cara yang berkesan untuk melindungi hak mereka apabila mereka dilanggar.

Oleh itu, adalah perlu untuk mempertimbangkan dengan teliti penggunaan perisian perdagangan diri yang dibangunkan sendiri.

Ramai pelanggan juga muncul dalam komen perisian perdagangan sendiri OCTA.Ini membuktikan bahawa perisian ini sebenarnya merupakan cara untuk menuai dana pelanggan.Malah OCTA boleh dituai dengan syarikat -syarikat yang tidak regulatori di MT4, jadi ia tidak lebih berguna dalam perisian mereka sendiri, jadi pelabur mesti berhati -hati.

Detektif 1: 3464399446

Detektif 2: 3147677259

Detektif 3: 2124228721

Detektif 4: 2389671330

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk mendedahkan berita!

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila muat turun aplikasi HUI