Isu -isu Ridder Trader ini penuh dengan cara untuk mengumpul wang!

2024-08-11 13:56:09 金融资讯 要懂汇

Platform masalah semasa adalah banyak cara untuk menarik pelabur untuk melangkah ke lubang.Hari ini, biarkan semua orang membuka mata dan melihat apa yang platform mempunyai cara untuk mendapatkan pelanggan!

1.RidderTrader

Riddertrader Lide ditubuhkan pada tahun 2020. Ia mendakwa untuk menyediakan kontrak pertukaran dan pembezaan asing untuk pelanggan di lebih daripada 30 negara, dan menyediakan transaksi dalam talian dan produk pendidikan yang lain.

   

Riddertrader pasti jenama pembrokeran muda.Tetapi cara luar talian terlalu mahal!Persimpangan

   

Mengetahui bahawa saudara memberi perhatian kepada Riddertrader dan Litt Business School, dia telah diberikan beberapa khotbah luar talian yang besar di bawah gimik kecerdasan buatan!Dia menegaskan bahawa kecurigaan menipu pelabur kejahilan.Tetapi bentuk dan butiran khusus memahami bahawa saudara tidak memahami penghakiman yang tepat.Tetapi ada beberapa pengetahuan undang -undang untuk dikongsi:

Platform pertukaran asing yang dikendalikan di China adalah tidak konvensional dalam erti kata!Kerana negara saya belum membuka pinggan!Ini bermakna aktiviti yang digunakan di China untuk propaganda untuk tujuan propaganda pada dasarnya tidak diiktiraf oleh undang -undang, dan mereka boleh dicirikan sebagai dua tuduhan: "operasi haram" dan "penggalangan dana haram"!

2.TitancapitalMarkets

Pernahkah anda mendengar tentang Kolej Titan?Ia adalah kursus kewangan dalam talian yang dibuka oleh Titancapitalmarket Broker.Untuk membolehkan pelabur menghasilkan wang, mereka memulakan kelas dalam talian?Begitu baik?

Titancapitalmarkets tidak mempunyai lesen untuk mempunyai pengawasan yang berkesan untuk pertukaran asing.Sekiranya pelabur tidak belajar apa -apa jika mereka masuk, dana akan dituai!

3. Shengjin.com

Pertama melihat pengenalan "Yang Wanli" di Internet.Apa "semangat dedikasi" yang mengorbankan ego untuk mencapai semua orang!  

Tetapi sebenarnya, "Yang Wanli" adalah orang yang dibungkus, dan semua orang boleh menjadi "Yang Wanli".

Untuk meyakinkan para pelabur untuk mempercayai "profesionalisme" nya, projek pembiayaan telah dibasuh gila di pelbagai platform dan laman web.

Terdahulu, satu lagi yang dibiayai oleh "Yang Wanli" adalah "Yubo Securities" dan diberitahu oleh polis!Selepas projek berjalan, Shengjin.com "Yang Wanli" dilahirkan di udara.Saya tidak percaya abang saya!  

Encik W, seorang pelabur, melayari artikel mengenai trend dana saham di laman web, bersentuhan dengan "Yang Wanli", dan mengambil inisiatif untuk menambah WeChatnya.Pada masa itu, "Yang Wanli" mendakwa sebagai ahli kakitangan Hong Kong's Yubo Securities Company.Dan menarik Encik W ke dalam kumpulan bursa dana saham.

"Yang Wanli" menjelaskan cara membeli dana dalam kumpulan WeChat, dan biarkan semua orang dalam kumpulan membeli stok yang sama untuk meningkatkan keuntungan harga.Sepanjang tempoh itu, "Yang Wanli" menunjukkan skrin Lesen Sekuriti Yubo Hong Kong.  

"Yang Wanli" berkata jika anda mahu melabur, anda akan menambah WeChat untuk membuka akaun untuk membuka akaun.Akibatnya, Encik W mencatatkan akaun Yubo Securities seperti yang diperlukan, dan ia telah diisi semula tujuh atau lapan berturut -turut, sejumlah 1.18 juta yuan!Dalam tempoh ini, Encik W berjaya menarik balik 10,000 yuan.

Yang berikutnya "Yang Wanli" menghubungi Encik W sekali lagi dan diminta untuk meneruskan cas semula.Tetapi selepas Encik W menolak permintaan ini, "Yang Wanli" secara langsung menendangnya keluar dari kumpulan itu.Apabila Encik W pergi ke laman web rasmi Yubo lagi, dia mendapati bahawa wang itu tidak dapat disebutkan, jadi dia mendapati bahawa dia telah ditipu dan segera pergi ke balai polis untuk memanggil polis!  

Oleh itu, setiap orang tidak boleh mempercayai cara meminta pelabur di platform!PersimpanganIni adalah cara yang mereka gunakan untuk mengumpul wang!Persimpangan