Syarikat sekuriti Ultimamarkets, sumbangan dana menarik dana, dan tidak mempunyai kad pengawalseliaan pertukaran asing untuk urus niaga.

2024-08-04 1:32:55 资讯 要懂汇

Baru -baru ini, saya menerima Ultimamarkets Broker Maklum Balas Huyou.Mari kita lihat soalan syarikat broker ini!

Broker Ultimamarkets ditubuhkan pada tahun 2016. Mereka komited untuk menyediakan pelanggan dengan persekitaran urus niaga yang selamat dan stabil untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan dan menyediakan pelbagai produk transaksi untuk memenuhi keperluan yang berbeza dari banyak pelanggan.

1. Aktiviti hadiah untuk menarik pelanggan

Lidah Poison mendapati terdapat publisiti aktiviti berbakat di laman web rasmi Ultimamarkets.Iaitu, semakin banyak yang anda dapat, semakin banyak yang anda hantar, tetapi anda tidak sepatutnya merasakan bahawa platform itu dikeluarkan oleh platform, dan mungkin rutin platform, jadi jangan percaya dengan mudah.

Kedua, lesen

Lidah beracun menemui tiga penyelia di laman web rasmi Ultimamarkets:

Ultimamarketsltd diawasi oleh SVGFSA, Nombor Sijil Kawalan: 26330

Ultimamarketscyprusltd dikawal oleh CYSEC, Sijil Kawalatif: 426/23

Ultimamarketsltd diselia oleh Mauriti (FSC), Sijil Kawalselia: GB23201593

1. Saint Vincent tidak mengawasi pertukaran asing

Lidah beracun mendapati bahawa ultimamarketsltd memang diawasi, tetapi San Vincent sendiri tidak mengawal pertukaran asing, dan tidak ada jaminan untuk dana pelanggan, jadi lesen ini hanya hiasan.

Syarikat yang diperdagangkan di MT4 adalah ultimamarketsltd yang diselia oleh San Vincent. mengejar kembali.

2. Peraturan lesen Cyprus yang rendah

Lidah Poison mendapati bahawa ultimamarketscyprusltd sememangnya dikawal selia di laman web rasmi Cysec.Tetapi Cyprus tidak menghukum atau memberi amaran kepada syarikat -syarikat haram, yang membawa kepada terkenal.

Dan hanya terdapat tiga negara yang dapat menyediakan perkhidmatan, Itali, Poland, dan Sepanyol, jadi tidak berguna kepada pelanggan China.

3. Lesen Mauritius

Lidah Poison mendapati bahawa ultimamarketsltd memang diawasi, tetapi ia diberi kuasa oleh sebuah syarikat yang dipanggil LegacyCapitalColtd.

LegacyCapitalColtd, syarikat ini menyediakan perkhidmatan korporat yang luas untuk syarikat lain dengan dana, syarikat, dan individu yang bernilai tinggi, termasuk lesen perniagaan global, syarikat yang diberi kuasa, syarikat sel yang dilindungi, amanah, yayasan, dana, pejabat keluarga, dll.

Ultimamarketsltd Lesen ini tergolong dalam lesen yang diberi kuasa, jadi ia tidak akan diselia secara langsung oleh agensi pengawalseliaan Mauritius, dan Mauritius juga merupakan pengawasan luar pesisir.

Perisian Perdagangan Ketiga, Diri Diri

Poison Lidah Jun juga menemui aplikasi Ultimamarkets, yang boleh dengan mudah dan cekap menguruskan transaksi kontrak perbezaan dalam talian!Permohonan ini dibina oleh Ultimamarkets, broker yang telah memperoleh lesen lengkap dan pengawalseliaan, dan akan mengubah kaedah transaksi anda.

Terdapat beberapa bahaya perisian perdagangan yang dibangunkan sendiri.Oleh itu, cubalah untuk menjauhkan diri dari perisian perdagangan sendiri dan pilih perisian perdagangan biasa.

Keempat, bahaya leverage yang terlalu tinggi

Leverage Ultimamarkets adalah setinggi 1: 2000. Leverage yang tinggi akan meningkatkan banyak keuntungan dan kerugian. Apabila anda kehilangan wang, anda tidak akan kehilangan semua dana.

Merumuskan Ultimamarkets tidak mempunyai lesen pengawalseliaan biasa, dan syarikat yang transaksi dalam transaksi sebenar MT4 tidak mempunyai pengawasan pertukaran asing. Untuk menipu dana pelanggan dan menuai, jadi memujuk semua orang untuk menjauhkan diri dari platform sedemikian.

Detektif 1: 3464399446

Detektif 2: 3147677259

Detektif 3: 2124228721

Detektif 4: 2389671330

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk mendedahkan berita!

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila muat turun aplikasi HUI