Brokerage Rallyvillemarkets memukul rake, dan pelanggan "pengubahan wang haram" sendiri -membuktikan bahawa ia mesti membayar deposit 60W?!

2024-08-29 6:58:04 金融资讯 要懂汇

Brokerage Rallyvillemarkets memukul rake, dan pelanggan "pengubahan wang haram" sendiri -membuktikan bahawa ia mesti membayar deposit 60W?!

Mari kita mula -mula memahami rallyvillemarket ~

RallyVillemarkets ditujukan pada tahun 2015. Ia adalah syarikat perdagangan pertukaran asing global.

Seperti yang ditunjukkan dalam gambar di atas, laman web rasmi RallyVillemarkets mengatakan bahawa terdapat alamat pejabat di Hong Kong, Australia, Vanuatu dan Amerika Utara.

Apa yang membuat kebenaran adalah keliru ialah RallyVillemarkets telah mengatakan bahawa ia mempunyai alamat pejabat di beberapa wilayah, tetapi mengapa hanya menyebut nama Vanuatu di laman web rasminya dan maklumat pengawalseliaannya!Persimpangan

Adakah anda takut melihat pencahayaan, atau Rallyvillemarkets cuba untuk menampung masalah lain?Persimpangan

▶ Lesen pengawalseliaan

Kemudian melalui MT4 versi desktop, anda dapat melihat transaksi sebenar RallyVillemarkets.

Maklumat siasatan di laman web rasmi Jawatankuasa Pengawasan Hal Ehwal Sekuriti dan Hal Ehwal Hong Kong (SFC) dapat dilihat bahawa syarikat itu tidak dikawal oleh rallyvillemarketsgloballimited.

Pusat Pemeriksaan Dalam Talian menunjukkan bahawa keadaan semasa syarikat masih didaftarkan, dan ia telah dinamakan semula banyak kali. tidak dikawal selia.

RallyVillemarkets benar -benar menjalankan kereta api!Persimpangan

Laman web rasmi menyatakan: "Rallyvillemarket dilindungi dan dihadkan oleh Undang -undang Syarikat Australia, dan Jawatankuasa Perkhidmatan Nudu Eat Rong, Saint -son menghantar Pentadbiran Perkhidmatan Rong, dan Persatuan Niaga Hadapan Negara Amerika Syarikat yang diberi kuasa dan diselia"Persimpangan

RallyVillemarkets telah diniagakan di syarikat Hong Kong tanpa lesen yang berkaitan.Bukankah bersamaan dengan menghantar wang kepada mereka di platform sedemikian?Persimpangan

▶ RallyVillemarkets adalah platform baru untuk BCR

Saudara lelaki yang benar melirik platform yang dikaitkan dengan Rallyvillemarkets.

Saudara yang benar telah menulis artikel berkaitan tentang Baihui sebelum ini.

bcr baihui gila!Keuntungan emas segera membekukan akaun!Mahu lari tidak lama lagi?

https://mp.weixin.qq.com/s/rtxc0ymdtm93h65xjf6t6g >>>>>>>>

Pada bulan Mei tahun ini, pelabur mendedahkan tingkah laku bawah tanah Rallyvillemarkets: "Saya diinduksi untuk mendepositkan wang, dan saya diberitahu untuk membayar wang, dan diminta membayar deposit yang tinggi."

Seperti yang ditunjukkan dalam gambar di atas, pelabur berkata ketika membayar perkhidmatan pelanggan emas: "Akaun pelabur tidak normal, akaun itu mempunyai dana pelbagai pelaburan bukan, dan ada pengubahan wang haram. Buktikan bahawa sumber pembiayaan pelabur adalah sah. "?Persimpangan

Tingkah laku pelabur RallyVillemarkets tidak mempunyai hubungan sebenar dengan "pengubahan wang haram".

Intipati transaksi pertukaran asing adalah untuk melabur di luar negara melalui RMB Pertukaran aliran di luar negara.

Sekiranya pelabur benar -benar disyaki "pengubahan wang haram", ia juga harus menjadi platform yang mempunyai masalah terlebih dahulu, atau dana pengguna di platform tidak mengalir ke pasaran antarabangsa sama sekali!Pada masa ini, semua orang harus tahu bagaimana untuk mengetahui ...

Jadi semua orang tidak perlu takut dengan "pengubahan wang haram" yang disyaki!Ini adalah alasan untuk platform hitam menolak untuk membayar wang!Persimpangan

Selepas berkomunikasi dengan perkhidmatan pelanggan, perkhidmatan pelanggan menolak pelabur kepada penyelia kewangan syarikatnya.Persimpangan

Penyelia kewangan berkata: "Jika proses tidak bekerjasama dengan mekanisme audit bersamaan dengan pelabur tidak mahu wang ini."

Akhirnya, pengarah kewangan pintar dan kata laluan akaun kad bank pelabur, dengan mengatakan bahawa dia boleh mengembalikan deposit itu dengan segera selepas log masuk ke semakan.

Di sini, saudara yang benar mengingatkan semua orang untuk meningkatkan kesedaran undang -undang dan mengekalkan garis bawah undang -undang.Saya tidak takut akan pemotongan bayangan!Persimpangan

▶ Laman web rasmi mempunyai sejumlah besar poster pratonton siaran langsung

Di laman web rasmi RallyVillemarkets, terdapat sejumlah besar poster publisiti pratonton siaran langsung.RallyVillemarkets betul -betul bergantung pada tetapan langsung pada siaran langsung, dan kemudian langkah seterusnya adalah untuk memanggil satu perintah yang ditandakan!Persimpangan

Risiko mendapatkan pautan pautan langsung dalam komunikasi peribadi sangat tinggi, kerana melalui kaedah ini, platform mungkin mengamalkan cara yang tidak wajar, seperti penetapan tidak dapat merakam skrin.

Sekiranya terdapat masalah, kerana kekurangan rekod formal, sukar bagi semua orang untuk memberikan bukti, yang menjadikannya lebih sukar untuk melindungi hak.

Oleh itu, kita mesti berhati -hati dan mengendalikan keadaan ini dengan berhati -hati.

Inilah saudara kebenaran memasukkan soalan lain ~

Pada bulan Mei tahun ini, terdapat laporan berita: "Hong Kong melarang tanah besar China daripada mengambil bahagian dalam urus niaga aset maya! Pelabur runcit tidak boleh mengurus duit syiling yang stabil, dan melepaskan tidak bermaksud untuk berehat!"Persimpangan

Suruhanjaya Pengawalseliaan Sekuriti Hong Kong (SFC) mengumumkan sikap terbuka dan idea pengawalseliaan untuk urus niaga aset maya, mengumumkan "Garis Panduan Pengendali untuk Platform Perdagangan Aset Maya" (selepas ini dirujuk sebagai "Garis Panduan") akan berkuatkuasa pada 1 Jun, 2023 .

Bolehkah pelabur runcit tanah besar memasuki tempat?

Menurut "garis panduan", platform yang dikeluarkan untuk dikeluarkan perlu memastikan sama ada pelanggannya telah diniagakan melalui "di atas dinding" dan pastikan sama ada alamat IP berasal dari kawasan yang tidak dapat membeli atau menjual aset maya, menekankan bahawa ia adalah perlu mematuhi peraturan di kawasan yang berkaitan.

Oleh kerana tanah besar China jelas dilarang daripada menyediakan perkhidmatan transaksi aset maya, ini bermakna bahawa walaupun Hong Kong membenarkan institusi berlesen untuk menyediakan perkhidmatan transaksi aset maya kepada pelabur runcit, pengguna tanah besar tidak dapat mengambil bahagian secara langsung di dalamnya.

Oleh itu, Hong Kong dan Tanah Besar China telah membentangkan ciri -ciri "pelengkap" dalam pembangunan aset maya, dan ciri -ciri pelengkap ini mungkin lebih penting pada masa akan datang.

Secara keseluruhannya, broker RallyVillemarkets sebenarnya menggunakan satu syarikat Hong Kong, dan syarikat ini hanya sebuah syarikat berdaftar.

Di atas adalah status quo semasa Rallyvillemarkets yang diketahui oleh saudara yang benar.terima kasih atas sokongan anda.

Saya ingin mengingatkan pelabur bahawa pelabur perlu berhati -hati, sila cergas mata anda!Persimpangan

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama ~

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila fahami aplikasi HUI ~

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah kebenaran QQ untuk mendedahkan berita itu !!

Selamat datang semua orang untuk menghubungi kami ~

Detektif: 3464399446 Kebenaran: 31476777259

Lidah beracun: 2389671330 Fahami saudara: 2124228721