Projek -projek ini adalah semua rutin!Hati -hati!

2024-08-13 4:38:43 资讯 要懂汇

Memahami HUI: Projek -projek ini adalah rutin!Hati -hati!

Saya percaya bahawa pelabur telah melihat banyak rutin dalam bulatan pertukaran, tetapi selalu ada beberapa rutin untuk membuat orang tidak terkalahkan.

    Sekuriti baru kad deloik strategik terbaik

    Beberapa hari yang lalu, Detektif Ilahi menerima mesej peribadi: pelabur tertarik dengan keuntungan tinggi Guoxin;Pelabur bimbang bahawa ini adalah penipuan dan ragu -ragu, dan tidak tahu sama ada dia perlu dimasukkan ke dalam wang.   

    Pertama sekali, detektif pertama memeriksa maklumat berdaftar dan lesen perdagangan Guoxin terlebih dahulu.

    Menurut maklumat umum laman web rasmi SFC Suruhanjaya Sekuriti dan Pengawasan Hong Kong, tarikh lesen adalah 05 Mac 2012, dan jenisnya adalah Transaksi Sekuriti

    Mari kita lihat di Guoxinchina (HK) SecuritiesLimited National New (Hong Kong) Securities Co., Ltd.

    Menurut dokumen itu, syarikat itu didaftarkan pada 27 Julai 2018!Selepas mendapat lesen perdagangan di syarikat sebelumnya!

    Kesimpulan: Guoxin mendaftarkan dua syarikat dengan nama Inggeris yang berbeza, tetapi nama Cina adalah sama!Syarikat -syarikat yang mempunyai lesen perdagangan sekuriti tidak mempunyai perdagangan!Satu -satunya syarikat berdaftar dalam transaksi!Jangan menerima pengawasan!Keselamatan dana tidak dijamin!Mainkan kepercayaan pelabur!

      Rangkaian Win -win

      Detektif menerima laporan, mengatakan bahawa projek baru baru -baru ini meningkat secara senyap -senyap, dan mod operasi adalah sama dengan strategi terbaik!Pelabur disyaki sebagai penipuan, dan mereka telah memasuki 20,000 emas.

      Menurut maklumat yang diberikan oleh pelabur, diketahui bahawa rangkaian pemenang milik Hong Kong Xingwei United Securities Co., Ltd., yang mendakwa mempunyai 1 bilion yuan dalam operasi.

      Detektif menemui laman web rasmi Hong Kong Xingwei United Securities Co., Ltd .. Adakah halaman ini tidak dibina buat sementara waktu?Pengeluaran template -buatan mentah yang jelas!

      Melihat maklumat asas syarikat itu, ia telah menjadi Changjiang Hutchison Industrial Co., Ltd., pemegang saham utama adalah Li Ka -shing dan ahli keluarga!Berani untuk mengatakan!

      Ini adalah senarai pengarah Changjiang Hutchison Industrial Co., Ltd., Hong Kong Xingwei United Securities Co., Ltd. Ming Mu Danzhi menyalin Changjiang Hutchison Industrial Co., Ltd.!

      Hong Kong Xingwei United Securities Co., Ltd. mendakwa akan ditubuhkan pada tahun 1973 dan dahulunya dikenali sebagai Xingwei Securities.

      Walau bagaimanapun, tidak ada rekod syarikat di Pusat Tempahan Dalam Talian Hong Kong!

      Menurut sijil pendaftaran Hong Kong Xingwei United Securities Co., Ltd., syarikat itu didaftarkan pada 27 Julai 2018.

      Hasil carian Pusat Semak Dalam Talian Hong Kong telah didaftarkan pada 5 Mei 1992!Kandungan propaganda Hong Kong Xingwei United Securities Co., Ltd. tidak selaras dengan keadaan sebenar!Kandungan laman web rasmi semuanya palsu!

      Pelabur menyediakan maklumat lesen Hong Kong Xingwei United Co., Ltd. Hong Kong, menunjukkan bahawa ia mempunyai lesen 1, 2, 4, 5, dan 9.

      Detektif itu disiasat oleh Suruhanjaya Pengawalseliaan Sekuriti Hong Kong, dan hasilnya menunjukkan bahawa HingwaailiedSecuritiesLimited telah diadakan sebagai 1, 4, 6, dan 9 lesen yang telah diadakan, dan jumlah lesen pada ke -4, ke -6 dan ke -9 tamat Pada 30 November 2004!

      Melalui perkongsian 2 projek isu hari ini, saya berharap para pelabur dapat lebih berhati -hati ketika memilih platform dan projek!Anda boleh menyemak penilaian platform dan mulut ke atas maklumat mengenai aplikasi HUI.