Apakah platform yang tidak memberikan emas atas dasar serangan penggodaman?

2024-08-26 11:36:48 金融资讯 要懂汇

Untuk memahami pertukaran: apakah platform yang tidak memberikan emas atas dasar serangan penggodaman?

Saya percaya bahawa semua pelabur tahu bahawa terdapat banyak platform yang mempunyai masalah, dan terdapat banyak alasan untuk mencari masalah. Serangan penggodam, yang menyebabkan sistem dikawal dan akhirnya pecah!

Adakah ada yang mempercayai alasan ini?Jika anda berfikir tentang hal itu, anda akan mendapati bahawa ia tidak benar -benar serangan oleh penggodam.Hari ini, detektif akan membawa anda untuk melihat beberapa platform yang tidak memberikan emas dengan alasan penggodaman!

    Tigeiwit Tiger Exchange

    Baru -baru ini, sebilangan besar aduan tetamu pendedahan telah muncul di Tigeiwit Tiger Exchange Exchange dalam aplikasi HUI!Kandungan aduan pelanggan termasuk tidak dapat mengeluarkan emas, masalah data platform, dan sebagainya.

    Tinjauan itu mendapati bahawa Kajian Angin Tigiwit Tiger adalah sangat miskin, dan ia tidak lagi layak mendapat kepercayaan pelabur. !

      Uez yoyihui

      The Brokerage Uez melarikan diri dalam beberapa bulan sahaja!Sebabnya ialah penggodam itu mengacaukan dengan jumlah yang besar!Apa alasan yang keterlaluan!UEZ broker adalah kira -kira 0.55 kiri!

      Dari 20-22 Jun, 2023, di pameran IFXExpo di Bangkok, Thailand, gerai broker UEZ adalah yang paling mudah dilihat, dan ramai orang Cina mengambil gambar di gerai di pintu masuk utama pameran, seperti perjalanan di gerai .

      Sama ada pembrokeran boleh dipercayai untuk dilihat bukanlah pertempuran pameran, ia dilihat sama ada syarikat perdagangan pembrokeran menerima pengawasan!Maklumat pengawasan UEZ di papan pameran adalah palsu!PersimpanganPersimpangan

      Apa yang lebih keterlaluan ialah iklan Uez pada masa itu sangat besar.

      Selepas pameran itu, detektif telah disahkan sepenuhnya bahawa kesimpulan UEZ adalah platform hitam!Kongsi mesej secepat mungkin dan hantar artikel untuk amaran!Tetapi sesetengah pelabur secara membabi buta percaya bahawa UEZ adalah orang yang baik, dan akhirnya menyebabkan ditipu!

      Hanya dalam beberapa hari, ramai pelabur menghubungi pendedahan detektif UEZ!Ramai di antara mereka yang ditipu selepas pergi ke Thailand untuk mengambil bahagian dalam pameran itu!Kumpulan itu bersama -sama, dan semua orang pada dasarnya melabur 800,000!

      Terdapat juga banyak pelabur meninggalkan mesej di kawasan komen detektif Douyin.

      Melalui perkongsian platform isu hari ini, saya berharap para pelabur dapat lebih berhati -hati ketika memilih platform!Pilih platform untuk pematuhan peraturan!Anda boleh menyemak penilaian platform dan mulut ke atas maklumat mengenai aplikasi HUI.