Platform hitam Rockfort Stone Securities dinamakan semula Rockglobal Locke International untuk menipu wang Cina!

2024-08-08 10:50:20 资讯 要懂汇

Platform hitam Rockfort Stone Securities dinamakan semula Rockglobal Locke International untuk menipu wang Cina!IP sebenar sebenarnya di Beijing!

sudah lama tidak melihat anda!Saudara kebenaran sudah kembali!Pada hari -hari ketika saudara kebenaran tidak hadir, seorang broker mengubah kepalanya lagi ... tetapi amalan itu masih mengubah sup tanpa mengubah ubat itu, dan ia masih berdasarkan wang pelabur pit!Ia adalah Rockglobal Locke International (dahulunya Rockfort Stone Securities)!

Anda dapat melihat bahawa Qing Yixi adalah aduan pelanggan:

Dan aduan tetamu ini sama persis dengan pendahulu Rockfort Stone Securities berjalan sama:

Seterusnya, ikuti saudara kebenaran untuk mengumumkan kad teras Rockglobal Locke International satu demi satu!

Mengira satu: Rockglobal Locke International tidak akan menyerahkan emas

(1) Rockglobal Locke International tidak mempunyai pengawasan yang kerap

Kenapa Rockglobal Locke International begitu sombong?Brother Truth mendapati beberapa jawapan di laman web rasminya.

Di laman web rasmi Rockglobal Locke International, kita dapat melihat pendedahan risiko di bahagian bawah, Rockglobal Locke International berkata bahawa dia didaftarkan dengan San Wendent dan Grenadin, dan nama berdaftar syarikat ialah: RockglobalinlationAlmited.

The Truth Brother mendapati maklumat syarikat rockglobal rockglobalinlationallimity di laman web rasmi laman web rasmi San Vincent, tetapi menarik bahawa masa pendaftaran syarikat di laman web St Vincent adalah 16 Mei 2023!Itu sebulan yang lalu!

Dan nama agensi syarikat ialah: Wilfredservicesltd.

Saudara lelaki yang terdahulu juga diperkenalkan kepada semua orang dalam pemetik lain.

San Vincent sebelum ini mengumumkan secara rasmi bahawa berita itu menyatakan bahawa pertukaran asing bukan -supervision!Ini adalah salah satu sebab mengapa Rockglobal Locke berani berani menghasilkan wang!Tidak ada sistem pengawalseliaan yang lengkap untuk menyekatnya, pergerakan dana tidak diketahui, dan bank rasmi dan berwibawa sebagai medium, anda mesti mengucapkan terima kasih!Jangan mengharapkan gelombang seterusnya untuk memberi anda!

(2) Lesen New Zealand yang disyaki dek Rockfort Stone Securities

The Truth Brother memuat turun MT4 melalui laman web rasmi Rockglobal.

Saudara yang benar di FSP dan FMA di New Zealand mendapati RockfortMarketsLimited.Tidak tidak tidak!PersimpanganLesen ini bukan Rockglobal Locke International sama sekali!Persimpangan

Mengapa anda mengatakannya, sila lihat bukti carian saudara kebenaran!

Apabila mencari maklumat mengenai Rockglobal Locke International, The Truth Brother menemui laman web Rockfortmarkets, dan laman web itu adalah laman web rasmi Rockfort Stone Securities!

Melihat ke bawah, anda dapat mendapati bahawa nama dan alamat syarikat di bawah laman web boleh bersamaan dengan lesen New Zealand di Rockglobal Locke International!

Jadi!Hanya ada satu kebenaran!Lesen Rockglobal Locke International New Zealand adalah dek Rockfortmarkets (Rockfort Stone Securities)!Dan Rockglobal Locke International adalah rockfortmarket yang asal berjalan!PersimpanganLelaki yang baik, saya menukar rompi dan terus mengumpul wang!Masih bolehkah anda berfikir bahawa emas adalah mudah di bawah keadaan sedemikian?

Tetamu 2: Rockglobal Locke International adalah Rockfort Stone Securities

Melalui perbandingan terdahulu, dapat ditentukan bahawa lesen perdagangan Rockglobal Locke International adalah sekuriti Rockfort Stone Deck.

(Hasil pertanyaan nama domain laman web RockGlobal))

(Rockfort Stone Securities Laman Web Rasmi Hasil Pertanyaan Nama Domain)

Laman web rasmi Rockfort Stone Securities adalah Jun 2019. Ia tamat pada bulan Jun tahun ini.Sebaliknya, laman web rasmi Rockglobal ditubuhkan pada tahun 2004 dan tamat tempoh pada tahun 2025. Ini bukan dua tahun untuk tamat tempoh

Ditambah dengan saudara kebenaran di hadapan, syarikat Rockglobal Locke International St. Vinson hanya didaftarkan tahun ini.Tidak!Semua ini direncanakan!Lawati 3: Alamat operasi sebenar Rockglobal di Locke ada di China

(Rocklobal Locke International IP Hasil Siasatan IP)

(Rockglobal Locke Hasil Pertanyaan IP Nyata Antarabangsa)

Brother Truth pada mulanya ingin melihat dengan ringkas alamat IP sebenar Rockglobal Locke International, tetapi mendapati bahawa mereka menggunakan beberapa cara untuk menyembunyikan IP maya, jadi saudara kebenaran menggunakan beberapa cara teknikal dan mendapati IP sebenar: 106.75.10.112 Pelayan berada di Beijing!

Jadi Rockglobal Locke International adalah di sebelah kami!Dan lakukan perkara yang membahayakan orang!PersimpanganTidak ada sekatan undang -undang yang relevan di China.Persimpangan

Rakan -rakan yang dihormati Bangun!Jangan berlumpur lagi!Saudara yang benar telah menyerahkan jerami hidup di hadapan anda!Jangan menangkapnya!Persimpangan

Apa lagi yang anda ingin tahu?Mari kita beritahu saudara yang benar!