amaran!Eightcap Yihui tidak mempunyai jaminan untuk pelanggan China, tidak ada emas yang diberikan oleh keuntungan, akaun ditutup, dan titik licin adalah serius.

2024-07-01 21:40:40 金融资讯 要懂汇

Baru -baru ini, Tonguejun beracun belajar dari maklumat Huiyou bahawa broker bernama Eightcap Yihui Yixi.

Dari pengundian yang disebutkan di atas, saya belajar bahawa pelanggan pertama mendakwa bahawa titik Eightcap Yixi sangat berbeza. Selepas memasuki deposit sebanyak 10,000 dolar AS, ia telah mendapat keuntungan yang baik selama beberapa hari, tetapi Yihui memotong semua keuntungan dan menutup akaun pelanggan tanpa alasan.

Daripada aduan kedua -dua pelanggan ini, anda dapat melihat bahawa anda hanya boleh kehilangan wang dalam pelaburan Yixi, dan tidak mungkin untuk menghasilkan wang. Platform yakin untuk melabur!

Datang dan periksa mengapa yihui begitu berleluasa.

Platform ini ditemui di laman web rasmi Yihui yang akan diawasi oleh 4 pengawal selia, iaitu:

EightCapptyltd dikawal oleh Australia (ASIC), nombor sijil pengawalseliaan: 391441

EightCapGroupltd dikawal oleh UK (FCA), nombor sijil pengawalseliaan: 921296

Eightcapeultd dikawal oleh CYSEC, nombor sijil pengawalseliaan: 246/14

EightCapGlobalimited dikawal oleh Bahamas (SCB), sijil pengawalseliaan: SIA-F220

1. Lesen pengawalseliaan

1. Lesen Australia

Lidah Poison mendapati bahawa Eightcapptyltd sememangnya dikawal selia di laman web rasmi Australia, tetapi Australia berhenti melayani pelanggan China seawal tahun 2019, jadi pengawasan lesen Australia tidak berguna.

2. Lesen British

Poison Lidah Jun telah diperiksa di UK (FCA) bahawa EightCapGroupltd sememangnya diawasi, dan boleh menjalankan transaksi kontrak yang berbeza. dijamin!

3. Lesen Cyprus

Lidah Poison mendapati bahawa Eightcapeultd dikawal selia di laman web rasmi CYSEC, tetapi negara -negara anggota yang disediakan oleh Cyprus menawarkan perkhidmatan lintas sempadan tidak mempunyai China, yang bermaksud bahawa Cyprus tidak mengawasi pelanggan China.

4. Lesen Bahama

Lidah Poison mendapati bahawa EightcapGloballimited dikawal selia di laman web rasmi Bahamas (SCB). Prosedur undang -undang yang kompleks dan litigasi multinasional, dan sangat sukar untuk mempertahankan hak.

Oleh itu, pilih platform untuk lesen pengawalseliaan luar pesisir!

2. MT4

Terdapat dua syarikat yang telah dikesan dari MT4 kepada transaksi sebenar.

Oleh itu, Yihui menggunakan kedua -dua syarikat ini untuk menjalankan urus niaga, supaya ia tidak akan memberikan emas yang tidak terkawal, menolak keuntungan, kerana ia tidak akan dihukum sama sekali.Nasihatkan pelabur untuk merasa jauh.

Ketiga, Mendapatkan Aktiviti Hadiah

Poison Lidah Jun mempunyai banyak wang di laman web rasmi Yixi. .

Walau bagaimanapun, jika terdapat syarat, deposit minimum anda ialah $ 500. Jika anda membayar wang, ia akan dianggap keluar, dan sumbangan akan dikeluarkan.

Jadi, bukan untuk anda tanpa sebab Aktiviti tidak boleh dimasukkan ke dalam emas, bergantung kepada platform itu sendiri mempunyai reputasi yang baik!Daripada berapa harganya.

Detektif 1: 3464399446

Detektif 2: 3147677259

Detektif 3: 2124228721

Detektif 4: 2389671330

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk mendedahkan berita!

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila muat turun aplikasi HUI