Berhati -hati dengan firma sekuriti OnePro!Emas terhad tanpa sebab!Dagangan disyaki lebih banyak operasi!

2024-07-21 11:36:47 资讯 要懂汇

OnePro adalah syarikat teknologi kewangan global, dan ia juga merupakan broker yang agak baru.

      

Enggan mendapatkan emas

Walau bagaimanapun, seorang pelabur baru -baru ini mengatakan bahawa OnePro mempunyai langkah yang tidak adil terhadapnya, dan dia menghadapi masalah emas untuk kali kedua hanya dalam beberapa bulan!    

Rekod urus niaga yang disediakan oleh pelabur dari detektif dapat mengetahui dengan jelas bahawa apabila pelabur menemui emas untuk kali pertama:

1. Pelabur telah stabil dalam pelaburan OnePro dalam perdagangan selama setengah tahun!

2. Walaupun pelabur telah kehilangan kurang semasa tempoh pelaburan, mereka telah memasuki emas berkali -kali!Tidak sampai baru -baru ini terdapat keuntungan yang lebih objektif!

3. Dan perdagangan pelabur sebelum emas tidak mempunyai urus niaga yang tinggi, dan tidak ada langkah yang mudah dianggap sebagai urus niaga haram!    

  

 

Dalam kes ini, pelabur sebenarnya terhad kepada emas!Apa yang lebih menjengkelkan ialah OnePro tidak memberi maklum balas pelabur dalam apa jua cara. Wang pelabur!

Apa yang membuat detektif tidak berdaya ialah pelabur juga hebat!Selepas kejadian ini, saya meningkatkan pelaburan pada platform OnePro.

Dan kali ini ia jelas lebih keterlaluan.

Dalam menunggu ini, pelabur telah menyampaikan banyak kali dengan platform!Tetapi setiap kali saya mendapat jawapan adalah "pemprosesan", atau pelbagai jawapan untuk menolak, "mengatakan kewangan berurusan dengan ..." seperti kata -kata bersatu!   

Walaupun pelabur cuba untuk berkomunikasi dan berunding dengan syarikat induk OnePro secara langsung melalui e -mel, berita yang diperoleh masih merupakan perkataan bersatu, seolah -olah ia adalah penolakan senyap pelabur!Insiden ini masih berterusan, pelabur masih menarik dengan OnePro, dan detektif akan terus memberi perhatian!

      

Refleksi

 

  

Pelabur nampaknya memeluk, "Kali pertama ia dibuat, bukan kali kedua?"Jelas sekali, saya tidak memberi perhatian dan mengumpul maklumat yang relevan, dan membuat keputusan untuk meneruskan pelaburan dengan kesedaran yang dipanggil!

Setiap kali anda memahami pendedahan baru -baru ini, aduan pelanggan atau maklumat komunikasi ONEPRO melalui beberapa platform pertukaran broker pihak ketiga, anda boleh menemui secara intuitif -situasi di mana keuntungan pelanggan tetapi tidak dapat dibuat dalam OnePro baru -baru ini!Jelas sekali, beberapa dana mempunyai beberapa masalah!

Oleh itu, detektif percaya bahawa perlu bangun semua pelaburan -never mempunyai peluang!

      

Risiko pengawalseliaan

Dan detektif juga mendapati bahawa OnePro mempunyai risiko pengawalseliaan tertentu!  

Melalui laman web rasmi OnePro, kami dapat mendapati bahawa terdapat tiga syarikat utama yang mereka nyatakan!

      

OneProupnzLimited

   

Perbadanan New Zealand, yang dinamakan salah satu perbadanan New Zealand, yang dipanggil OneProupnzLimited.Ini bermakna syarikat tidak mempunyai pengawasan kewangan yang berkesan!  

      

OneProgloballimity

Begitu juga dengan syarikat ini di Hong Kong, Hong Kong, satu!Detektif di laman web rasmi SFC Jawatankuasa Pengawasan Hal Ehwal Sekuriti dan Hal Ehwal Hong Kong, maklumat pengawasan yang berkaitan dengan syarikat itu tidak dijumpai!Oleh itu, ia juga boleh dibelasah secara langsung, dan entiti syarikat belum menerima lesen kewangan yang diberikan oleh Hong Kong SFC!  

      

OneProglobal (Maritius) Limited

Akhirnya, hanya OneProglobal (Mauritius) Limited memegang lesen kewangan di Mauritius!Tetapi Suruhanjaya Perkhidmatan Kewangan Momori FSC hanya memberikan entiti syarikat Sec-2.1b sekuriti saudara ini yang diberi kuasa!Oleh itu, lesen ini tidak boleh didagangkan di luar sekuriti!

Berbanding dengan jenis urus niaga yang dipromosikan oleh laman web rasmi OnePro, dapat ditentukan bahawa kebarangkalian yang tinggi disyaki lebih banyak operasi!Apa yang lebih marah ialah platform perdagangan MP4 OnePro hanya menggunakan entiti Hong Kong yang tidak mengendalikan OneProgloballimited untuk berdagang.Bukankah tingkah laku ini menipu pelabur?Ia dapat dilihat bahawa tingkap timur OnePro hanya masalah masa.   

Di atas adalah pengesanan aduan baru OnePro dan beberapa siasatan cetek!Berharap untuk memainkan peranan rujukan tertentu!Terima kasih atas sokongan anda, terima kasih!

Saya ingin mengingatkan pelabur bahawa pelabur perlu berhati -hati, sila cergas mata anda!Persimpangan

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama ~

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila fahami aplikasi HUI ~

   

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah kebenaran QQ untuk mendedahkan berita itu !!

Selamat datang semua orang untuk menghubungi kami ~

Detektif 1 3464399446 Detektif 23147677259

Detektif 3 2389671330 Detektif 4 2124228721