Notis!Dealer LegacyFX tidak menyediakan perkhidmatan kepada rakyat!Berhati -hati dengan broker palsu untuk menyentuh ikan dalam air berlumpur!

2024-06-03 7:44:31 资讯 要懂汇

Notis!Dealer LegacyFX tidak menyediakan perkhidmatan kepada rakyat!Berhati -hati dengan broker palsu untuk menyentuh ikan dalam air berlumpur!

Ketahui bahawa saya mendengar bahawa rakan -rakan yang mempunyai kawan yang baik menemui ejen yang mendakwa sebagai LegacyFX?Sebelum transaksi, anda mesti memeriksa dengan teliti.

Kerana komposisi dan pembiayaan jenama, LegacyFX mengumumkan bahawa ia akan berhenti beroperasi dari 9 Mei dalam 16 tahun, dan platform utama telah menerima pengumuman penggantungan secepat mungkin.Walaupun Legacyfx telah dikendalikan semula selepas pelarasan dalaman, ia juga ditarik balik dari pasaran domestik.

● Legacyfx

LegacyFX dilahirkan pada bulan Disember 2015, beribu pejabat di Cyprus, dan merupakan kontrak pertukaran asing dan kontrak perbezaan dalam talian.Menyediakan pelanggan dengan perkhidmatan kontrak pertukaran dan perbezaan asing, platform, urus niaga, kedudukan, aset dan urus niaga.

Laman web rasmi: 【https://www.legacyfx.eu/】

Saya tahu bahawa saya menyemak nama domain dengan cara, dan mendapati bahawa nama domain laman web rasmi Legacyfx akan tamat tempoh. secara membabi buta.

Bahasa laman web rasmi LegacyFx tidak telah mempermudahkan Cina.Tetapi kami masih menyemak penyeliaan dan situasi perniagaan LegacyFX semasa.

Keadaan pengawalseliaan

Dalam pernyataan laman web rasmi, satu -satunya arahan pengawalseliaan yang dipaparkan oleh LegacyFX adalah: [AnallNewinvestments (VA) Limited].

Mengetahui bahawa Suruhanjaya Pengurusan Kewangan GE (VFSC) mendapati plat lesen bernama [AnallNewinvestments (VA) Limited] yang dipaparkan oleh laman web rasmi LegacyFX.

Tempoh pendaftaran [AnAllNewInvestments (VA) Limited] November 2022. Ia adalah LegacyFX mula beroperasi sebagai syarikat perdagangan jenama LegacyFX baru dalam 16 tahun.

Walaupun syarikat tempatan yang didaftarkan oleh Vanuatu sememangnya boleh terlibat dalam perniagaan kewangan seperti pengurusan dana, kandungan emas lesen pengawalseliaan Vanuatu (VFSC) tidak tinggi, dan ia tidak dapat mengawal selia dan memastikan dana pelabur dengan berkesan!

Perlu diingatkan di sini bahawa jenis syarikat perdagangan Syarikat [AnAllNewinvestments (VA) Limited] adalah swasta (swasta). akaun tidak akan memenuhi amalan antarabangsa.Pelabur perlu memberi perhatian semasa transaksi!

Legacyfx beribu pejabat di Cyprus, begitu juga LegacyFX memegang lesen Cysec?

Menurut maklumat yang disediakan oleh entiti perdagangan Wanuatu, saya tahu bahawa Brother mendapati entiti Cyprus yang dipanggil [A.N.alllllllllllllllllllllllnewtestmentsltd], nombor lesen: 344/17.Ia sememangnya merupakan lesen pengawalseliaan CYSEC, yang dipegang oleh entiti LegacyFX Cyprus.

Harus diingat bahawa perkhidmatan Cross -Soder Cyesec tidak termasuk China, jadi CYSEC tidak mengawasi urus niaga orang Cina.

Platform perdagangan

Platform dagangan arus perdana pertama laman web rasmi LegacyFx adalah MT5.

Jadi persoalannya, mengapa LegacyFX jelas memegang kekuatan pengawalseliaan dan lesen CYSEC dengan kandungan emas yang lebih tinggi, dan akhirnya digunakan untuk mempunyai entiti akaun transaksi sebenar dengan pelabur.

Meringkaskan:

Legacyfx adalah broker yang jelas tidak memberikan perkhidmatan kepada orang Cina. , jangan pastikan keselamatan dana!Lesen kandungan emas yang tinggi Cyprus tidak memberikan perkhidmatan kepada rakyat!Ketahui abang mencadangkan untuk menjauhkan diri!

Kandungan di atas adalah persekitaran urus niaga yang memahami saudara -dalam -law berdasarkan maklumat kertas.Kandungan pengesahan hanya untuk rujukan untuk rakan -rakan Hui.

Detektif (1): 3464399446

Detektif (2): 3147677259

Detektif (3): 2124228721

Detektif (4): 2389671330

Jika anda perlu menyemak platform dan mendedahkan petunjuk, sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk mendedahkan berita!

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila fahami aplikasi HUI.