Lihat di sini!Kemas kini platform masalah minggu ini!

2024-06-29 13:09:46 金融资讯 要懂汇

Fahami HUI: Lihat di sini!Kemas kini platform masalah minggu ini!

Dalam analisis akhir, masalah platform tidak dapat melarikan diri yang tidak dapat mengeluarkan emas, pengawasan yang tidak berkesan, titik licin yang berniat jahat, dan mendorong emas.Ekspresi rutin telah berubah, yang tidak terkalahkan!Hari ini, saya akan melihat 2 platform yang penuh dengan rutin!

1. Plotio Belle baik

Pertama, piawaian putih utama MT4 dan MT5 disyaki!Detektif Muat turun MT4 dan MT5 dari Plotio Baili Laman Web Rasmi yang baik mendapati bahawa Plotio Baili's MT4 dan MT5 dimuat turun dan dimuat naik ke pelayan mereka sendiri untuk memuat turun fail pemasangan rasmi MT4 dan MT5. Muat turun pelanggan, kelajuan rangkaian pelayan rasmi anda agak cepat;Jadi jenis plotio baili yang baik?Kami tidak tahu ~

Kedua, sengaja mengelirukan syarikat dengan syarikat dagangan dengan MT4!

Syarikat yang berdagang di MT4 adalah PlotiobullionLimited

Anda boleh mendapatkan lesen Hong Kong Cgsea1 tetapi Plotiobullion (H.K.) Llimited

Plotiobulllion (H.K.) Llimited dan Plotiobullionlimity kelihatan seperti ini adalah syarikat yang sama, hanya beberapa orang yang memusnahkan huruf dan (H.K.) dalam kurungan.

Selepas detektif, kakitangan kedua -dua syarikat ini adalah kumpulan yang sama, tetapi tidak kira hubungan antara kedua -dua syarikat itu intim, ini adalah dua syarikat bebas!Oleh itu, hanya ada satu penjelasan: mereka sengaja mengelirukan, cuba membuat pelabur berfikir bahawa Plotiobullion (H.K.) Llimited dan Plotiobultlimity adalah syarikat yang sama!

Dalam erti kata lain, plat lesen Hong Kong A1 adalah Plotiobullion (H.K.), yang bukan Plotiobullionlimity yang mempunyai transaksi sebenar pada MT4.Syarikat yang mempunyai urus niaga tidak menerima pengawasan!

2. Riddertrader Lide Exchange Asing

Exchange Asing Riddertrader Lide Leverage Leverage High Infored Investor ke dalam Wang!Baru -baru ini, ia lebih diisytiharkan untuk disenaraikan!Persimpangan

Di laman web laman web rasmi pertukaran asing Riddertrader, sangat menarik untuk melihat publisiti leverage yang tinggi 1: 500. Anda juga boleh melihat bonus dan dasar promosi Riddertrader Riderader, yang penuh dengan teks yang bersemangat, seolah -olah anda Buat wang yang stabil!Keberanian yang besar!

Kita semua tahu bahawa leverage yang tinggi biasanya disertai dengan risiko yang agak tinggi."Leverage yang tinggi, pulangan yang tinggi, risiko sifar" benar -benar mempunyai perkara yang baik?Semua orang tahu!

Melalui perkongsian platform isu hari ini, saya berharap para pelabur dapat lebih berhati -hati ketika memilih platform!Pilih platform untuk pematuhan peraturan!Anda boleh menyemak penilaian platform dan mulut ke atas maklumat mengenai aplikasi HUI.