Adakah platform besar baik -baik saja?

2024-06-15 12:23:14 资讯 要懂汇

Adakah reputasi platform skala besar boleh dipercayai?

Saya percaya bahawa apabila anda memilih platform, anda akan memberi keutamaan untuk memilih beberapa syarikat skala yang terkenal dan besar untuk pembukaan dan deposit akaun.Kerana ulasan angin platform ini akan lebih baik, mereka akan lebih yakin dengan wang.Walau bagaimanapun, keadaan sebenar sering tidak berlaku.

Apabila ada masalah, memilih untuk mengabaikan masalah dan memberi tumpuan kepada perhubungan awam bukanlah apa yang dilakukan oleh broker yang boleh dipercayai!Hari ini, saya faham bahawa saudara mengambil semua orang untuk melihat beberapa.

1. Exnness

Exness, sebagai lebih daripada sepuluh tahun platform pembrokeran, sentiasa mempunyai banyak kontroversi.

Di samping pendapatan tinggi leverage, masih terdapat banyak risiko. !

MT4/5 yang dimuat turun dari laman web rasmi Exness dapat melihat bahawa syarikat yang telah diniagakan adalah sama: exnestechnologysltd, syarikat itu terletak di Cyprus.

Walau bagaimanapun, kami melihat bahawa hanya ada satu syarikat yang secara rasmi diisytiharkan oleh Cyprus di laman web rasmi Exness.Walau bagaimanapun, saya tahu bahawa saudara tidak menemui kegelisahan dari tempat lain untuk menggunakan transaksi syarikat.

Dan urus niaga sebenar exnesttechnologiesltd tidak mempunyai lesen pengawalseliaan Cyprus!Dan dengan jelas menunjukkan pada platform pertanyaan maklumat perusahaan ketiga -pihak bahawa ini hanyalah sebuah syarikat pendaftaran swasta biasa!

Exness Light adalah syarikat pendaftaran swasta, yang benar -benar meletakkan IQ pelabur di atas tanah dan menggosok di tanah ... Pertama sekali, syarikat tanpa pengawasan adalah misteri emas sudah semacam "hadiah" untuk pelabur ... tidakkah anda berlari cepat?

    Kcmtrade

    KCMTRADE pada asalnya dikenali sebagai KCM Korka, dan nama pengawasan dua sebelum membenarkan banyak pelabur membuka akaun ke deposit, tetapi pada akhirnya, dana dibuka di Vanuatu, dan nama yang dinamakan semula telah diubah

    Laman web rasmi asal

    Laman web rasmi

    Pada MT4 dan MT5 yang dimuat turun di laman web rasmi laman web rasmi Korkais, syarikat transaksi yang dipaparkan adalah: KohlecapitalMarketsLimited, didaftarkan di Mauritius.

    KCM Korka MT4/5 Syarikat perdagangan adalah KohlecapitalMarketslimited, didaftarkan di Mauritius.

    Di laman web rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Kewangan Mauritius, lesen Syarikat KohlecapitalMarketSlimited menunjukkan bahawa ia telah diberi kuasa!PersimpanganNama syarikat yang diberi kuasa ialah: CredentiaInternationalManagementltd.

    Saya tahu bahawa syarikat ini adalah syarikat penyumberan luar dan perundingan untuk proses perniagaan perkhidmatan kewangan!Oleh itu, bolehkah syarikat Korkis di Mauritius dilaksanakan oleh syarikat penyumberan luar pihak ketiga?Persimpangan

    Dengan cara ini, pekali jaminan modal pelabur adalah 0!PersimpanganPersimpanganKerana kita tidak tahu sama ada dana pelabur telah benar -benar memasuki pengawasan, atau mereka telah memasuki poket Korka!PersimpanganLagipun, syarikat Korka telah dikendalikan bagi pihak syarikat!Persimpangan

    Ini sudah pasti pengawasan Korkas yang tidak berkesan!Adakah pelabur sanggup memberikan dana kepada platform sedemikian?Persimpangan

    Melalui perkongsian platform ini hari ini, saya berharap para pelabur dapat lebih berhati -hati ketika memilih platform!Anda boleh menyemak penilaian platform dan mulut ke atas maklumat mengenai aplikasi HUI.