Kerjasama Opixtech Chende Cari platform hitam!Jemput pelabur 200 juta dolar A.S. untuk penipuan tahanan tidak mempunyai kebaikan!

2024-05-27 9:14:47 金融资讯 要懂汇

Kerjasama Opixtech Chende Cari platform hitam!Jemput pelabur 200 juta dolar A.S. untuk penipuan tahanan tidak mempunyai kebaikan!

Opixtech Chende hampir menjadi sokongan teknikal platform paling hitam di pasaran dalam masa yang singkat dalam masa yang singkat.Raynarprime "Rakan" yang terkenal adalah broker awal yang telah dibuat oleh Ophtech pada hari -hari awal Platform telah menyaksikan publisiti yang tinggi dari opixtech.

Opixtech Chen de mempromosikan Jordan Bell Ford untuk menjalankan latihan di Sidang Kemuncak Dubai!

Rakan -rakan Hui yang telah melihat "Wolf Wolf" harus tahu bahawa Jordan Belfford ini adalah prototaip serigala serigala. Juga juga dalam industri kewangan.

Pada Online Daily People, "Jordan Bellford berada di penjara selama dua tahun pada tahun 1990 -an akibat jenayah $ 100 juta dalam penipuan pasaran saham. Kefasihan dan daya tarikan bercampur dengan angin."

Penjual, penipu kewangan, orang kaya, tahanan, penulis, penceramah ... Dia dipenjarakan selama dua tahun pada tahun 1990 -an selama dua tahun penipuan yang melibatkan penipuan pasaran saham $ 100 juta.Selepas dia dibebaskan dari penjara, dia dijemput untuk memberi kuliah di mana -mana, berkhidmat sebagai perunding syarikat, dan berkongsi kemahiran perniagaan dan jualan.Malah "Wolf of Wall Street" adalah teknik tafsiran watak dalam "api unggun api" Wolf di penjara dan memoir yang telah dia selesaikan.

Maka masalahnya, opixtech Chen de bukan sahaja bertujuan untuk bekerjasama dengan penipuan dan membujuk harga saham untuk menyebabkan pelabur kehilangan 200 juta!Malah penipu teratas diajar di mana -mana dalam industri lama.Dia juga mahu dia menyebarkan atau menjual latihan kepada orang baru, pelabur, dan sejumlah besar dana untuk pelabur, adakah ia baik untuk pelabur?

Ia sememangnya opixtech Chende, yang berhak untuk bekerjasama dengan peniaga hitam untuk menipu dividen, dan sebenarnya bertujuan untuk penjenayah yang mempunyai penjenayah!Menggalakkan penipu putih adalah ilusi selebriti yang dicipta oleh Jordan Bell Ford.

Kenapa Otixtech mencari platform hitam?

Raynarprime, rakan kongsi Raynarprime, yang dituntut oleh Otixtech pada masa lalu.

Raynarprime menunjukkan tanda berlari seawal tahun pertengahan tahun.Menanyakan aduan setiap platform, kandungan yang hampir disebutkan kata kunci seperti "jelas ada data yang tidak normal", "bukan emas", "berjalan" dan kata kunci yang lain. sudah membuat wang.

Objek koperasi baru IFA juga merupakan "pilihan yang baik" Opixtech!

Detektif menanyakan akaun dagangan sebenar IFA.

Siasatan Detektif Pihak Berkuasa Perkhidmatan Kewangan Nawin (LFSA), di pedagang dan bank ekonomi kewangan Malaysia, tidak ada satu pun dari dua platform rasmi pengawalseliaan utama yang tidak bertanya tentang syarikat yang bernama [InternetalFinanceasialTD].Satu -satunya akaun untuk berdagang dengan pelabur memang tidak sesuai.

Obatixtech mendakwa untuk bekerjasama dengan lebih daripada 60 institusi kewangan di laman web rasmi untuk mengecualikan Raynarprime, yang telah berjalan, adalah eksperimen yang berjaya Opixtech. Hasil dari cantuman "platform perdagangan yang dibangunkan sendiri"!

Plug, perisian, dan platform yang dibangunkan sendiri mempunyai teknologi yang cukup maju.Anda boleh melakukan perintah pemasangan di latar belakang.Terdapat banyak metatrade di pasaran sebagai cakera plug -in, jadi hampir 60 platform koperasi yang dipandang boleh dianggap sebagai kawasan guntur bebas yang tidak pasti untuk mencantumkan teknologi sendiri!

Apakah kebarangkalian keuntungan yang mengerikan dapat mencapai 90%, dan keuntungan bulanan versi mewah dapat mencapai 16%?Data yang dilihat oleh pelabur pada dasarnya adalah hasil yang pihak lain mahu anda lihat.

Syarikat yang mendakwa untuk menulis semula DNA pertukaran asing+sejumlah besar akaun urus niaga sebenar tanpa pengawasan syarikat bekerjasama, menjemput serigala serigala kelahiran perakaunan Wall Street, dan menanggung 200 juta dolar AS untuk memberi kuliah pelabur?Pelabur merancang hasil yang mengerikan, tetapi penipu memikirkan prinsipal anda!Ingat bahawa pelaburan berisiko!Weasel menyembah Tahun Baru ke ayam, memang benar bahawa saya tidak menekan sedikit jenis!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila fahami aplikasi pengekodan untuk memahami aplikasi pengiriman wang

Atau cari kata kunci "untuk memahami" muat turun dalam aplikasi carian harta karun

Kedai mudah alih utama juga akan dilancarkan satu demi satu

Sila imbas kod untuk menambah QQ detektif!

Detektif 1: 3464399446 Detektif 2: 3147677259

Detektif 3: 2124228721 Detektif 4: 2389671330