Perangkap Tersembunyi!Aduan tetamu mengatakan bahawa ia terhad emas dan penipuan!

2024-05-29 6:58:04 资讯 要懂汇

Pada tahun 2021, broker palsu menipu pelanggan dengan lebih daripada 100,000 babi untuk menarik perhatian detektif!Pada masa itu, para pelabur berpendapat mereka terlibat dalam pelaburan melalui Internet, tetapi sebenarnya, kumpulan ini dan platform yang dipanggil adalah platform palsu untuk penipu.

Pelanggan terus dicas semula oleh induksi pelbagai jenis darah "ayam", dan mereka boleh mula membuat keuntungan dengan wang biasa.

Kejadian itu akhirnya diiktiraf sebagai penipuan dana "broker palsu"!Dan broker palsu ini adalah Tickmill.Dan ia juga terkenal dengan ini!

Tickmill berkata ia boleh menyediakan pelanggan runcit dan pelanggan institusi dengan pelbagai perkhidmatan perdagangan pasaran kewangan.Ia juga diawasi oleh pelbagai agensi pengawalseliaan kewangan dan komited untuk menyediakan pelanggan dengan keadaan perdagangan yang telus dan adil.

Dan dia mempunyai pengawasan enam orang, termasuk FCA British dan Cyez Cysec, seperti pengawasan yang dipercayai!Walau bagaimanapun, detektif melayari maklumat rasmi domestik mendapati bahawa leverage akaunnya setinggi 500, yang bermaksud bahawa entiti syarikat yang melayani pelanggan domestik pastinya tidak di bawah kedua -dua peraturan ini!

Sudah tentu, apabila mendaftarkan akaun sebenar Tickmill, didapati bahawa pelanggan Cina yang mendapati Tickmill hanya boleh dibuka di bawah nama Tickmilltd, sebuah syarikat bernama Seychelle FSA!Walaupun entiti itu sememangnya diselia, ia jelas tidak konsisten dengan jangkaan detektif!

Dan detektif mendapati bahawa terdapat bahaya tersembunyi dan ketidakadilan yang besar kepada beberapa pelabur!

Sebagai contoh, program broker pengenalan "IB ini hanya meletakkan, selepas menjadi ejen perantara yang dipanggil, kami mengesyorkan pelanggan untuk Tickmill untuk menerima imbuhan yang sepadan.Dan imbuhan ini bukanlah platform kepada ejen perantara, tetapi dari "setiap transaksi" penganjur!Ia boleh dikatakan bahawa pengesyorkan akan dieksploitasi sekali setiap transaksi!

Atas dasar ini, semua jenis rangsangan dan urus niaga yang dilancarkan pada Hari Tahun Baru dan dilancarkan!Sebagai contoh, pada awal tahun ini, acara "10%Red Red of the Dragon of the Naga Tahun Naga", 10%daripada rebat wang boleh ditukar sebanyak 10%setiap tangan.Ia hanya untuk merangsang "broker pengenalan IB" untuk mengurusnya!

Dan istilah aktivitinya masih tidak lupa untuk menyertai beberapa klausa tuan untuk melindungi mereka sendiri!Detektif harus menghela nafas wajahnya yang berbahaya!

Apabila detektif seolah -olah memahami sesuatu!Tidak hairanlah pelanggan domestik hanya boleh membuka akaun di bawah Tickmilltd!Kerana aktiviti -aktiviti ini dilaksanakan oleh Tickmill dilanggar dan dilanggar di bawah pengawasan yang ketat, mereka adalah hukuman yang ketat atau bahkan membatalkan lesen.

Atas sebab ini, detektif khusus membaca laman web rasmi subjek lain Tickmill.Berdasarkan "terma dan syarat" aktiviti ini, jelas bahawa Tickmill mempunyai minda yang berbeza untuk pelabur domestik!

Di samping itu, pendedahan pendakwaan Tickmill baru -baru ini telah melonjak!Pelanggan yang mengadu untuk mendorong penipuan dan kelewatan untuk mengehadkan emas mereka untuk menjadi bunyi utama!

Sebagai contoh, pelabur ini telah menghubungi perkhidmatan pelanggan Tickmill setiap hari dari awal permohonan.Selepas hampir sepuluh hari, pelabur meminta perkhidmatan pelanggan mengapa dia tidak membuat wang.

Jelas Tickmill adalah tidak sempurna, dan tidak ada masalah untuk menyelesaikan masalah pelanggan sama sekali!

Dan pelabur ini di bawah merujuk kepada "broker pengenalan IB" di atas!

Prinsipnya mempunyai kumulatif 12387.55USD, dan Suruhanjaya adalah setinggi 16453.8USD!Sekarang saya faham apa yang dipanggil eksploitasi, dan apa yang disebut tulang dan menyerap sumsum!Walau bagaimanapun, rakan kongsi yang sangat baik dinilai sebagai urus niaga haram.Semua pengetua dan komisen diratakan oleh Tickimill, dan pelabur memanggil penipuan!

Ringkasnya, terdapat beberapa amalan legap dan tidak adil di platform Tickmill, yang merupakan risiko bagi pelabur dan memerlukan pertimbangan dan pilihan yang rasional dan berhati -hati pelabur!Inilah kandungan detektif hari ini.Terima kasih kerana membaca!

Saya ingin mengingatkan pelabur bahawa pelabur perlu berhati -hati, sila cergas mata anda!Persimpangan

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama ~

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila fahami aplikasi HUI ~

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah kebenaran QQ untuk mendedahkan berita itu !!

   

Selamat datang semua orang untuk menghubungi kami ~

Detektif 1 3464399446 Detektif 23147677259

Detektif 3 2389671330 Detektif 4 212422872